Non-stop monitoring vďaka UpTime
V ideálnom svete funguje každý web bez problémov. A hoci sa snažíme, aby to tak bolo aj v realite, skutočnosť je často komplikovanejšia. Či už chybu spôsobí ľudský faktor alebo ukončenie podpory technológie, najdôležitejšie je opraviť ju čo najskôr. Každá sekunda, kedy web či eshop…
Digitálne inšpirácie #70: Čo inovatívne sme spolu zrealizovali v auguste
Zmena otvára dvere novým príležitostiam. A preto by sme sa nemali báť meniť veci k lepšiemu. Napríklad nahradiť manuálnu kontrolu poistenia za automatizovaný proces, ako to urobil Crossuite. Alebo vymeniť starý editor obsahu za nový, čo sa nám podarilo pri eDSI.sk. Hoci aj pôvodné riešenia fungovali,…
Kontraproduktívne marketingové aktivity, ktorým sa radšej vyhnite
Aj zlá reklama je reklama. Fráza, ktorú pozná snáď každý, kto sa niekedy stretol s určitou formou propagácie. Vo svete ecommerce však táto veta naberá úplne iný význam. Nesprávne zvolená marketingová kampaň môže mať totiž katastrofálne následky – pokles predaja, negatívne vnímanie značky či dokonca…
Digitálne inšpirácie #68: Čo inovatívne sme spolu zrealizovali v júni
V digitálnom svete obyčajne platí, že čím jednoduchšia je funkcionalita na používanie, tým zložitejšie sú základy, na ktorých stojí. Za každým intuitívnym a pohodlným používateľským zážitkom sa nezriedka skrývajú početné návrhy dizajnu, stovky riadkov kódu a desiatky testov. V júni sme pre našich klientov pripravili…
9 najužitočnejších automatizovaných emailov pre každý eshop
Automatizované emailové kampane sú v dnešnej dobe dôležitým nástrojom pre efektívnu komunikáciu medzi zákazníkmi a eshopmi. Najlepšie sú také, o ktoré sa vôbec netreba starať – stačí ich nastaviť, zapnúť a ony už sami urobia všetko potrebné. Existuje množstvo nástrojov, ktoré vám umožňujú takéto kampane…
Koľko druhov zľavových poukážok potrebuje eshop?
Zľavové poukážky sú populárnym nástrojom, ktorý motivuje zákazníkov, aby nakúpili skôr či vo väčšom množstve. Každý eshop však potrebuje niečo iné a preto aj my programujeme túto funkcionalitu vždy trochu odlišne. Príkladom sú dva známe e-shopy v našej správe – Tatrasvit.sk a Edsi.sk. Kým jeden…
Ako pripraviť váš ERP systém na prepojenie s eshopom?
Ako povedal náš CEO Marek v rozhovore pre Podnikajte.sk, keď sa jedná o ERP a eshopy, netreba vymýšľať koleso. Ak máte vo firme rozbehaný overený systém podnikového riadenia so všetkými informáciami, ktoré potrebujete, stačí ho len s internetovým obchodom vhodne prepojiť. Ideálne cez API. Čo…
Digitálne inšpirácie #66: Čo inovatívne sme spolu zrealizovali v apríli
Aby boli digitálne produkty úspešné a dlhodobo udržateľné, musia slúžiť dvom pánom. Prvým z nich je cieľový zákazník, ktorého má web či aplikácia motivovať najmä k vykonaniu konverzie. Druhým, nemenej dôležitým, je prevádzkovateľ alebo správca. Ten totiž so systémom často pracuje na dennej báze, a preto by malo…
Digitálne inšpirácie #64: Čo inovatívne sme spolu zrealizovali vo februári
Február sme venovali prevažne updatom databáz, „upratovaniu“ systémov či optimalizácii procesov. Naši kolegovia napríklad jednu sobotňajšiu noc obetovali hackathonu, na ktorom posunuli PostgreSQL na Crossuite serveri z verzie 9 na 14, a rovno to aj celé otestovali a zdebugovali. V inšpiráciách sme sa však rozhodli…
Výzvy roka 2022 – ako ich hodnotia naši klienti?
I keď sme uplynulý rok už detailne zhodnotili, a aj patrične oslávili, nedalo nám a obzreli sme sa ešte raz, naposledy. Tentokrát sme hľadali najväčšie výzvy, ktoré museli naše tímy prekonať. Ako ich zvládli, či to za to stálo a čo na ne hovoria samotní…