Koľko druhov zľavových poukážok potrebuje eshop?
Zľavové poukážky sú populárnym nástrojom, ktorý motivuje zákazníkov, aby nakúpili skôr či vo väčšom množstve. Každý eshop však potrebuje niečo iné a preto aj my programujeme túto funkcionalitu vždy trochu odlišne. Príkladom sú dva známe e-shopy v našej správe – Tatrasvit.sk a Edsi.sk. Kým jeden…
Digitálne inšpirácie #60: Čo inovatívne sme spolu zrealizovali v októbri
Náš október by sa dal nazvať aj mesiacom personalizácií. V každej oblasti sme totiž pre našich klientov pripravovali riešenia na mieru. Či už sú to doktori, ktorí si v medicínskej histórii vedia o pacientovi nájsť presne, čo potrebujú, alebo majitelia športových organizácií, ktorým ponovom ponúka…
Marek Bálint: Vždy som mal podporu od kolegov, nikdy som na nič nebol sám
Cieľavedomý cestovateľ s dušou dobrodruha. Náš Marek, ktorý musí (chce ?) prácu dotiahnuť vždy do konca. Úspešného konca. Marek, povedz nám niečo viac o sebe. Som mladý chalan z Košíc, ktorý má už od malička vzťah k počítačom. Už keď som mal necelých 10 rokov,…
Cookies 2022
Od 1.2.2022 vstúpi do platnosti nový zákon o elektronických komunikáciách, ktorý upravuje pravidlá pre fungovanie Cookies. Pri tejto príležitosti nás kontaktoval portál podnikajte.sk a obrátil sa na nás ako tvorcu eshopov a webových aplikácii na zodpovedanie otázok v súvislosti s novými pravidlami. Obracajú…
Optimalizácia rýchlosti eshopov – časť 3 (frontend)
Druhú časť tejto série sme venovali optimalizáciam na strane backendu a serveru. V tomto článku sa pozrieme na ďalšie optimalizácie, ktoré sa budú týkať frontendu. Obrázky Obrázky tvoria spolu so skriptami zvyčajne najväčšie problémy pri rýchlosti webov. srcset Responzivitu obrázkov môžeme docieliť využitím atribútu…
Ako vytvoriť úspešný eshop?
Popularita nákupov cez internet neustále rastie, navyše počas pandémie a zavretých obchodov boli e-shopy „záchranou“ pre mnohých podnikateľov. Proces objednania tovaru, zaplatenia a evidovania platby, až po jeho doručenie k zákazníkovi však pozostáva z mnohých krokov. Akým spôsobom ho môže firme uľahčiť automatizácia pomocou ERP…
Optimalizácia rýchlosti eshopov – časť 2 (backend/server)
V prvej časti Optimalizácie rýchlosti eshopov sme si predstavili nástroje, ktoré nám pomôžu pri sledovaní stavu webu a nájdení rýchlostných problémov. V tejto časti sa pozrieme na optimalizácie webov na strane backendu. Práca s databázou Neoptimálna práca s databázou nám môže spomaliť napr. získavanie dát…
Optimalizácia rýchlosti eshopov – časť 1 (predstavenie nástrojov)
Úvod Čo majú spoločné stránky spoločností Google, Walmart, Amazon a AliExpress? Všetky štyri spoločnosti videli po optimalizácií načítania svojich stránok zlepšenie konverzii, zvýšenie návštevnosti a zníženie miery odchodov. Okrem zvýšenia samotných nákupov na webe, pomáha rýchlosť webu taktiež aj pri umiestnení vo vyhľadávaní. Dôležitejší je…
Frontend Masters vol.19 Ecommerce Special
Už 19-ty diel Frontend Masters Košice tentokrát s podtitulom Ecommerce Special sa uskutočnil online naživo. Témy odprezentovali naši dvaja kolegovia z bart.sk, ktorí nám porozprávali, ako riešiť perfomance na eshope a na čo sa nezabudnúť opýtať zákazníka, ktorý chce eshop. Viac o hosťoch a ich témach: 1. Laci Perduk…