Každý z nás má vlastnú skúsenosť s emailovým marketingom. Denne zažívame inbox plný farebných ponúk od rôznych značiek. Majme však na pamäti, že vždy, keď niekomu poskytneme email alebo sa prihlásime na odber noviniek, otvárame nekonečnú digitálnu bránu. Samozrejme, tá ostáva otvorená len vtedy, ak sa o nás zákazníkov daná značka správne stará.

Vďaka e-mailovému marketingu tak e-shopy udržujú svojich zákazníkov informovaných o novinkách, ich záujmoch a upravujú svoje marketingové správy a ponuky na základe týchto dát. Seth Godin, marketingový guru upozorňuje, že emailový marketing je privilégiom, nie právom doručovať očakávané, osobné a relevantné správy ľuďom, ktorí ich chcú dostať.

Téma email marketingu je preto v e-commerce kľúčová. Správny spôsob pravidelnej komunikácie so zákazníkmi má nemalý vplyv na príjmy e-shopov. Preto sme sa bližšie pozreli na zaujímavý slovenský Startup InteliMail, ktorý prináša revolučný spôsob personalizácie a odosielania newsletterov výlučne pre e-shopy.

Ako na to všetko čo najjednoduchšie?

V dnešnej, obsahom preplnenej dobe je pozornosť prijímateľa minimálna. Emailové schránky sú preplnené a nároky na výkon kampaní rastú. A všetko to musí byť prekvapivé, osobné a relevantné, no zároveň emaily musia predávať. A najlepšie s rastúcim konverzným pomerom mesiac čo mesiac, bez pracnej prípravy emailov, vymýšľania obsahu, personalizáciou ponúk a správou kampaní.

Vtedy nastáva príležitosť vyskúšať InteliMail – automatizovaný digitálny obchodník, ktorý predáva, kým vy robíte všetko ostatné. InteliMail autonómne personalizuje, vytvára a odosiela emailové ponuky bez pravidelného zásahu prevádzkovateľa e-shopu.

Srdcom InteliMailu sú inteligentné algoritmy, vďaka ktorým
za vás systém vytvára a odosiela emailové ponuky.

Marek Jančík, zakladateľ

Zaručená cesta k objednávkam


InteliMail oslovuje zákazníkov s ponukami produktov, o ktoré majú záujem a navyše v čase, ktorý je pre nich najvhodnejší. Je prioritne určený a využiteľnejší pre e-shopy, ktoré dosahujú mesačné obraty v desiatkách až stovkách tisícov eur.

 

Tieto e-shopy už majú často výborne podchytené bežné online kanály ako Google, Facebook, Instagram a emailový marketing.

Prečo teda používať InteliMail, ak už robíte emailový marketing, ktorý ako tak funguje? Dobrá otázka. InteliMail sa od ostatných emailových platforiem odlišuje najmä v tom, že to nie je nástroj. Klient tak nemusí nič pripravovať, nastavovať a spravovať, vďaka čomu mu šetrí nemalé interné zdroje.

Dokáže pravidelne oslovovať zákazníka úplne samostatne a čo je hlavné,
robí to úspešnejšie ako bežné email kampane.

Daniel Mazurik, spoluzakladateľ

Možno si teraz hovoríte: Náš emailový marketing funguje a predáva. Tak prečo prechádzať na novú službu? Súhlasíme, nerobte to. Najprv ho skúste súbežne s vašim súčasným emailovým marketingom. InteliMail totižto dokáže bez problémov pracovať aj pri používaní iného email nástroja. Môžete tak porovnať a vyhodnotiť jeho výkonnosť v porovnaní s vašou aktuálnou službou.

Čo by ste ešte mali vedieť?

  • inštalácia je jednoduchá a bezplatná,
  • produkt je plne automatizovaný – po spustení si nevyžaduje vašu aktivitu a správu,
  • obsahuje inteligentné algoritmy,
  • využíva personalizáciu zákazníkov a výkonný remarketing,
  • 20x výkonnejší ako bežné emailové kampane plánované človekom,
  • zvyšuje mieru konverzie e-shopu špeciálnym personalizovaným pop-up oknom,
  • merateľné výsledky – prehľadná a podrobná analytika v InteliMail dashboarde a taktiež v Google Analytics

 

Chcete sa dozvedieť viac o tomto autonómnom email marketingu?