V inšpiráciách za mesiac august sa dozviete:

  • o redizajne blogu heppiapple;
  • ako využívajú aplikáciu Testovanie na portáli sportnet.online;
  • a o ecommerce projektoch eDSI, ZlatáPriadka a Solík.

#health

Pali

Heppiapple.sk

V rámci redizajnu článkov blogu a SEO Landing page sme na projekte HEPPiApple zapracovali nasledujúce zmeny. Úprava hlavičky blogu, farieb a odsadení pre zosúladenie stránok so zvyškom webu.

Takisto sme do blogu pridali sekciu pre zobrazenie náhľadov ďalších receptov a najnovších článkov pre rýchlu navigáciu a banner s preklikom na stránku výživového plánu.

SEO Landing page sme obohatili o karty s preklikom na rôzne stránky webu akými sú napríklad výživový plán alebo reštaurácia. Rovnako sme ju obohatili o sekciu najnovších článkov ako pri blogu.

Na stránky blogu a SEO Landing page sme nakoniec pridali formulár, aby návštevník stránky mohol v prípade potreby kontaktovať možné pobočky.

#sport

Mišo

Aplikácia Testovanie

Pre portál sportnet.online sme rozšírili Aplikáciu Testovanie o možnosti tzv. privátnych testov. Od teraz používatelia aplikácie vedia prideľovať konkrétnych používateľov na konkrétny test. A naviac vedia počet riešení testov obmedziť počtom alebo časovo. Takto sa im uľahčí kontrola pri oficiálnych skúškach, alebo pri cvičných testoch.

Zároveň sme pripravili samostatnú verejnú časť, kde si používateľ na svojej vlastnej doméne dokáže spustiť testovací portál pre svojich zákazníkov. Používateľov vie prideľovať pomocou emailovej pozvánky, alebo naraz priradiť používateľov zo skupiny, ktorú má vytvorenú v aplikácii SportNet CRM.

#ecommerce

Samo

eDSI

Pre eDSI – oficiálneho distribútora značiek JBL, Harman, Ariete, AKG, Zelmer, Lacia a ďalších, sme spustili nový eshop. Web beží pod slovenskou a českou jazykovou verziou. Najväčšou výzvou projektu bola migrácia e-shopu zo starého externého systému a prepojenie s novým externým systémom. Zaujímavosťou je aktualizácia cien zákazníka po prihlásení do systému.

Prihlasovanie je aktuálne povolené pre veľkoobchodných zákazníkov, bez prihlásenia však môžu nakupovať aj maloobchodní zákazníci. Na webe ďalej pracujeme a v najbližšej dobe sa budeme venovať vylepšeniam týkajúcich sa hlavne klientskej zóny, vyhľadávania a filtrovania.

Bianka

ZlatáPriadka.sk

V priebehu leta sme spustili nový eshop ZlatáPriadka.sk. Zameriava sa na sortiment ako priadza, vlna, gombíky a drobná textilná galantéria. Návštevníci stránky majú možnosť nájsť všeličo potrebné pre štrikovanie, háčkovanie či iné ručné práce.

K funkcionalitám, ktoré v budúcnosti pribudnú, patria napríklad darčekové poukážky, lupa k náhľadovému obrázku alebo takzvaný mixér látok. Pri poslednom spomenutom pôjde o možnosť kombinovania rôznych vzorov alebo farieb podľa predstáv zákazníka, čo by mohlo slúžiť k prípadnému uľahčeniu v rozhodovaní sa medzi produktami. Po pridaní vybraných produktov do mixéra bude možné prostredníctvom drag and drop vzorové obrázky presúvať alebo napríklad meniť vrstvy.

Patrik

Solik.sk

Na projekte solik.sk sme realizovali prepojenie medzi eshopom a MALL pomocou API. Toto prepojenie nám umožní automaticky exportovať a synchronizovať produkty, ktoré sú v eshope s produktmi na MALL. Taktiež nám umožní importovať objednávky, ktoré boli vytvorené na MALL do nášho eshopu.

MALL Partner je pre zákazníka nový predajný kanál, kde je možné predávať produkty pod svojou značkou. Pred spustením predaja je ale potrebné svoje produkty nejako dostať do systému MALL. Na tento problém existuje viac riešení, napríklad môžeme produkty vytvoriť manuálne (pri veľkom množstve produktov neprichádza do úvahy), pomocou Heureka XML feedu, Mall XML feedu, alebo priamo pomocou API. Pre naše účely najviac vyhovovala tá posledná možnosť, ktorá je najviac flexibilná a plne automatizovaná.

Pre zákazníka sme vytvorili niekoľko scriptov, ktoré sú spúšťané pravidelne a synchronizujú produkty, skladové dostupnosti a objednávky vytvorené na MALL. Takouto synchronizáciou sme eliminovali nutnosť nahrávať XML feedy ručne, stačí si v administrácii eshopu zvoliť ktoré produkty sa majú exportovať do MALL.

Výsledkom implementácie prepojenia medzi eshopom a MALL bolo vytvorenie nového predajného kanála pre zákazníka s automatickou synchronizáciou pomocou API, kde má väčšiu kontrolu nad produktmi a objednávkami ako v prípade implementácie pomocou XML feedov.

 

Zaujali Vás projekty, na ktorých pracujeme?