Každý z nás má svoju obľúbenú formu komunikácie. Niekto rád komunikuje e-mailom, niekto sa rád „vykecáva“ v telefóne a máme tu aj takých, ktorí pri nakupovaní potrebujú rýchlu informáciu a tú môžu získať prostredníctvom live chatu, ktorý je umiestnený na eshope. V dnešnej dobe messengerov je tento spôsob komunikácie veľmi populárny. Ale aký typ live chatu umiestniť na eshope, ak existuje niekoľko desiatok služieb? Vybral som 4 aplikácie, s ktorými mám ja a naši zákazníci najlepšie skúsenosti.

Smartsupp

Chatovacia platforma z poza rieky Moravy, ktorá vznikla len nedávno, ale už si stihla získať veľké množstvo priaznivcov. Jej hlavnou pridanou hodnotou je možnosť nahrávať pohyb každého návštevníka na vašom webe či eshope a následne prehrať nahraté video. Vďaka nahrávkam vidíte aké stránky návštevník prechádzal, jeho pohyb myšou a taktiež kam klikol. Je to výborná vec napríklad pre užívateľské testovanie a pochopenie správania vašich zákazníkov. K dispozícii sú 4 balíčky: Free 0€, Mini 4€, Standard 8€, Pro 19€. Ceny sú uvedené za mesiac.

www.smartsupp.com

Livechatoo

Slovenský zástupca na „poli“ live chatov. Jeho služby využívajú aj veľký hráči na našom malom trhu. Výhodou je hlavne jednoduché prostredie pre operátorov. Aplikácia ponúka možnosť vybrať si z piatich balíčkov: Free 0€, Basic 7€, Classic 17€, Premium 39€, Business 69€.  Jednotlivé balíčky sa líšia jednak funkcionalitou, ale taktiež počtom oddelení a počtom operátorov, ktorý budú môcť vo vašej spoločnosti nástroj využívať a riešiť tak požiadavky zákazníkov.

www.livechatoo.com

WhatsHelps

Pomerne nová platforma, kde si viete vybrať na komunikáciu svoju obľúbenú platformu, cez ktorú budete so svojimi klientmi komunikovať. To znamená, ak váš klient klikne na tlačidlo chatu na vašom eshope, bude si môcť vybrať či chce s vami komunikovať prostredníctvom Messengera (Facebook), WhatsApp-u, Viber-u, Snapchat-u, Line-u, Telegram-u, V-kontakt-u, alebo prostredníctvom SMS, telefonátu, či emailu. Záleží len na Vás, aké možnosti používateľom sprístupníte. Po registrácii máte k dispozícii prehľadný dashboard, kde okrem základných nastavení a štatistík nájdete aj možnosť pre vytvorenie vlastného chatovacieho bota. Hlavnou výhodou tohto nástroja je, že pokiaľ návštevník odíde z vášho eshopu stále s ním môžete komunikovať napr. cez Facebook. Okrem toho vidíte používateľov profil na sociálnej sieti, čím ho viete viac „spoznať“.

www.whatshelp.io

Zendesk chat (bývalý Zopim)

Veľmi populárny chatovací nástroj Zopim, ktorý sa po novom nazýva Zendesk chat používa niekoľko eshopov z našej dielne. Aplikácia je optimalizovaná pre všetky mobilné zariadenia a po príhlasení môžete vidieť podrobné štatistiky operátora, alebo celého oddelenia. Zendesk chat je preložený do viac ako štyridsiatich jazykov, medzi ktorými nechýba náš slovenský jazyk. Vyskúšať môžete plnú verziu na 14 dní a následne pokračovať v oklieštenej Free verzii, alebo si zakúpiť neiktoý z platených balíkov od 14 $ mesačne.

www.zopim.com

Samozrejme existuje nespočetne veľa nástrojov na „live“ komunikáciu so zákazníkmi, no je veľmi ťažké vybrať ten správny, ktorý vám najlepšie bude vyhovovať. Odporúčam nájsť si priestor a všetky si otestovať. Nič to nestojí (všetky majú demoverzie zdarma). Článok budem samozrejme pravidelne aktualizovať.

Ak ešte nie ste rozhodnutý, či si live chat na svoj web, alebo eshop umiestnite, pripravil som 6 dôvodov prečo by nemal takýto nástroj na vašom eshope chýbať.

Čo Vám live chat môže priniesť?

  1. Zvýšenie konverzií

  2. Zvýšenie dôveryhodnosti

  3. Zvýšenie spokojnosti zákazníkov

  4. Spätnú väzbu od zákazníkov

  5. Zvýšenie predaja cez cross-sell a up-sell

 

Pozrite si projekty, ktoré sme realizovali

Zdieľať na

Komentáre

komentárov