V inšpiráciách za mesiac jún sa dozviete:
- o novej medicínskej webovej aplikácii;
- ako sme implementovali EURO 2020-2021;
- o module podpora pre individuálne športy, aktuálne Tour de France;
- prečo je dobré sledovať dáta vašich návštevníkov;
- a o tom ako sme optimalizovali predaj balení v eshope.
#health
Crossuite.com
Ako už pred mesiacom napísal Maťo, náš úspešný medicínsky systém Crossuite naberá nový dych.
Začalo to zverejnením novej Landing page. Následne náš tím čakal ťažký mesiac dolaďovania, ktorý bol zavŕšený zverejnením aj samotnej novej modernej medicínskej webovej aplikácie plnej nových features vytvorených na mieru koncovým používateľom (ambulancie, nemocnice).
Aplikácia využíva najnovšie dostupné technológie (Angular, NodeJS, GoLang, …), ktoré spolu s AWS a Kubernetes zabezpečujú vyššiu škálovateľnosť, dostupnosť, odolnosť voči výpadkom a už spomínanú mega rýchlosť.
Na tentokrát sme v cieli ? Čaká nás však mnoho ďalších výziev o ktorých sa s vami určite podelíme, tak nezabudnite nám aj naďalej držať palce ?
#sport
Sportnet.sk
Aj v júni sme pokračovali v znamení veľkých športových eventov. Na portál sportnet.SME.sk sme pripravili implementáciu pre futbalové EURO 2020-2021. S futbalom ⚽ máme skúsenosti a tak sa po technickej stránke jednalo o malinu.
Avšak, začalo nám aj Tour De France ? a na to sme potrebovali najskôr vyriešiť podporu pre individuálne športy do nášho modulu súťaží.
Ako sa nám to podarilo, posúďte sami: https://sportnet.sme.sk/tour-de-france/
Facelift dizajnu
V júni sme optimalizovali dizajn športového portálu a prispôsobovali ho na mobil. Totiž, viac ako 70% používateľov sleduje šport zo svojho mobilu ?
Upravili sme hlavnú stránku, zmenili formáty obrázkov, odstránili menej dôležité informácie a doplnili viac dôležité, ako napríklad počet diskusných príspevkov, alebo meno autora.
#ecommerce
Zemplin.sk
Eshope Zemplin.sk prišiel s požiadavkou zefektívniť prácu v sklade. Mnoho tovarov, ktoré zákazník ponúka prostredníctvom rôzne veľkých balení pri objednávaní nepravidelných množstiev, bolo potrebné rozbaľovať a manipulovať s ich integritou.
Riešením bolo u niektorých produktov (skrutky, matice) zamedziť predaju iných množstiev, ako celých balení ? Zákazník vo svojom internom informačnom systéme nastaví, ktoré produkty majú byť predávané len po celých baleniach a dodá najmenšiu veľkosť balenia, ktorá je braná ako východzia veľkosť balenia.
O zvyšok, teda o aktualizáciu databáz, eshopu a zobrazení, sa postarajú nami vytvorené automatizované procesy. Zákazník eshopu je vždy pri výbere produktu vopred informovaný o možnosti nákupu len na celé balenia, iné množstvo ako celé balenie nie je možné vložiť do košíka a ani kúpiť.
Košík vyzerá nasledovne, princíp funkcionality je badateľný na prvý pohľad: