Strategické SEO v roku 2020 - Bart Digital Products Strategické SEO v roku 2020 - Bart Digital Products

Strategické SEO v roku 2020

Téma optimalizácie pre vyhľadávače (Search Engine Optimization) je nielen v e-commerce absolútne kľúčová z pohľadu ziskovosti e-shopov, keďže organická návštevnosť vám prináša najvyššiu maržu (v momente návštevy z vyhľadávača za ňu neplatíte). Táto oblasť sa dynamicky mení a len za tento rok ju ovplyvnili dve veľké udalosti – korona kríza a Google Core update 4.5.2020. Tento rozhovor prináša skôr strategický pohľad na oblasť SEO, než na konkrétne taktiky a pomôže vám upratať si vaše znalosti o SEO pozrieť sa na túto tému z dlhodobejšieho a strategickejšieho hľadiska. Zakladateľ Pricemanie Michal Král vyspovedal top SEO špecialistov na SK/CZ trhu Pavla Ungra, Janka Janušku a Tibora Petáka.

V rozhovore sa dozviete:
1:43 – Aký dopad mala korona kríza na klientov našich hostí?
4:45 – Aké zmeny priniesol Google Core update, ktorý nastal 4.5.2020?
12:11 – Aká je dlhodobá filozofia/smerovanie Google-u a aké aktivity realizovať pre zlepšenie výsledkov?
18:39 – Čo všetko predstavuje SEO v roku 2020?
22:08 – Prečo je SEO dôležité aj z finančné pohľadu?
25:52 – Aká je dôležitosť značky v rámci SEO?
32:18 – Dá sa naplánovať, aká časť financií by mala byť investovaná do brandingu?
34:45 – Aký je vzťah medzi SEO a PPC? Máme ich vnímať ako konkurentov alebo naopak ako spojencov?
37:22 – Ako sa pozeráte na tému kanibalizácie organickej návštevnosti platenou návštevnosťou?
41:03 – Čo by ste poradili majiteľovi e-shopu pri zostavovaní rozpočtu pre SEO aktivity?
48:22 – Aké sú najčastejšie SEO chyby v e-shopoch?
55:52 – Čo by ste poradili e-shopom s desiatkami tisíc produktov, ktorých obsah sa zhoduje s konkurenčným, pretože ich sťahujú od toho istého dodávateľa?
1:01:00 – S ktorým typom e-shopového riešenia (krabicové / open source / na mieru) sa dajú docieliť najlepšie výsledky? Aké sú výhody / nevýhody z pohľadu SEO?
1:10:13 – Čo by ste poradili menším e-shopom, ktoré súperia s veľkými konkurentmi? Sú nejaké taktiky alebo faktory, na ktoré by ste im odporučili sa zamerať?
1:19:44 – Ako využiť affiliate marketing alebo klasické PR v rámci link buildingu?
1:28:26 – Aké sú/budú najväčšie SEO trendy v horizonte 3-5 rokov?

zdroj: pricemaniaacademy.sk freepik.com