Inšpirácie #4: Čo sme zrealizovali, spustili a inovovali v januári

Prinášame vám prehľad zaujímavých funkcionalít, ktoré sme zrealizovali v prvom mesiaci kalendárneho roka 2018.

Kamil
Programátor

Drmax.sk

  • Pri nesprávne zadaných e-mailových adresách upozorňujeme zákazníka na možný “preklep”.
  • Aby sme predchádzali vyššie spomenutému problému, odporúčame používateľom najčastejšie používané e-mailové služby ihneď po zadaní prvého znaku za “@”.
  • Pre uľahčenie a predvídanie chýb sme implementovali do formulárov kontrolu telefónneho čísla. Pri zadávaní slovenských operátorov +421 9XX XXX XXX kontrolujeme počet znakov. Týmto vieme zaručiť korektnosť pri odosielaní informácií o objednávkach prostredníctvom SMS.
  • Pre zákazníkov sme pripravili nový spôsob dodania “Expresná doprava v Bratislave”. Tieto objednávky sú systémom uprednostňované, aby boli zákazníkovi dodané do 48 hodín.
  • V administrácií v správe objednávok sme vytvorili možnosť generovať PDF štítky, ktoré slúžia na efektívnejšiu prácu pri tlači a odosielaní expresne dodaných objednávok v Bratislave.

Lukáš
Produktový manažér

Napoje.sk – redizajnovali sme web stránku pre Slovenské pramene a žriedla, ktorá zastupuje na Slovensku významné značky nápojov ako Budiš, Fatra, Lokálka, Zlatá studňa a ďalšie.

Koberce.sk – pripravili sme responzívnu verziu internetového obchodu so širokou ponukou kobercov.


Mišo
Analytik / Programátor

Sportnet

  • uviedli sme službu na testovanie rozhodcov do ostrej prevádzky. Takto vyzeralo prvotné testovanie:

  • dokončili a spustili sme novú aplikáciu Media Manager, ktorú je možné vložiť do iných aplikácií v rámci projektu SportNet. Aplikácia Media Manager slúži na správu multimediálnych súborov.
  • spustili sme časť novej platformy SportNet Core 2.0, ktorá slúži aj ako centrálny server pre autentifikáciu a autorizáciu pre všetky aplikácie.

Laci
Programátor

Zachej.sk 

Súčasný vzhľad internetového obchodu Zachej.sk je potrebné optimalizovať. Nový dizajn chceme nasadzovať postupne a popri drobných úpravách sme teda začali pracovať na vynovenom košíku.  Aktuálne pracujeme najmä na ladení responzívnej verzie a optimalizácii dizajnu a výkonu.

Dokončili sme:

  • UX / UI testovanie súčasného košíka na odhalenie jeho slabých miest
  • mini HTTP RESTFUL API, ktoré zabezpečuje biznis logiku košíka
  • prvú otestovanú verziu frontendu v Reacte

Ako prebiehalo testovanie?

Testy UI / UX sa robili s vybranou vzorkou zákazníkov, s ktorými sa tím Zachej.sk osobne stretol. Zákazníci boli vyzvaní k tomu, aby dokončili jednoduché úlohy na webe (napr. nakúp produkt XY). Celý priebeh testu sme spoločne vyhodnocovali a najproblematickejšie miesta v novom dizajne menili tak, aby boli pre zákazníkov čo najzrozumiteľnejšie. Veľmi podobne budeme postupovať aj s novým dizajnom, aby sme si svoje domnienky, pretavené do jeho podoby, čo najlepšie overili.


Šafo
Programátor

Pelikan.sk

  • Dokončujeme interaktívnu správu rezervácie.
  • Upravili sme grafiku technického medzipristátia počas letu.

Zaujali Vás projekty, na ktorých pracujeme?