V inšpiráciách za mesiac december sa dozviete:

  • ako môže výber vyhľadávača zvýšiť konverzie vášho e-shopu;
  • výhody niekoľkých jazykových verzií na webe;
  • prečo prepojiť e-shop s ekonomickým softvérom;
  • dokončili sme nový nástroj na odosielanie newslettera;
  • keď redizajn stránky uľahčí nakupovanie;
  • ako sa prispôsobiť trhu a zákazníkom.
Mišo

Daffer.sk

Na e-shope Daffer.sk sme za posledné obdobie upravili dizajn vyhľadávania. V novom dizajne okrem produktov a kategórii je vyhľadávaný aj samotný obsah podstránok. Pre vyhľadávanie obsahu webstránok sme použili Elasticsearch, čím sme splnili potreby zákazníka.

V rámci obsahu nie je vyhľadávaný len samotný nadpis obsahu webstránky, ale zároveň aj jeho obsah so zohľadnením preklepov vyhľadávaného textu. Vo výsledkoch kategórií v rámci úpravy dizajnu je po novom zobrazená celá štruktúra nájdených kategórii.

Vyhľadávanie kategórii momentálne napájame taktiež na Elasticsearch, ale o tom bližšie možno neskôr… 🙂

Takéto riešenie vieme aplikovať na web, kde by bola implementácia vyhľadávania v bežnej databáze náročná, neoptimálna a výsledkom by bolo spomalenie celého procesu vyľadávania. Preto, ak chceme do vyhľadávania zapojiť viac parametrov (útržky z hľadaného výrazu, dostupnosť produktov v prípade e-shopu, prípadne články, ktoré hľadanému výrazu zodpovedajú), rozhodneme sa pre nasadenie fulltextového výhľadávania pomocou Elasticsearchu.

 

   Samo

JBL.sk

V decembri sme pracovali na beta verzii webu JBL, oficiálnej stránky týkajúcej sa JBL elektroniky pre Slovenskú a Českú republiku. Na webe sú preto dostupné dve jazykové verzie, medzi ktorými si používateľ môže vybrať a dozvedieť sa viac o tejto elektronike vo svojom jazyku.

Autohaus.sk

Tento mesiac sme sa venovali aj beta verzii e-shopu Autohaus. Aktuálne je na e-shope možný nákup iba pre veľkoobchodných zákazníkov po prihlásení. Zaujímavosťou je prepojenie e-shopu s ekonomickým softvérom Pohoda. Prepojené sú informácie o produktoch, zákazníkoch a vytvorených objednávkach.

Implementácia a prepojenie informačného softvéru na e-shop nielenže zjednodušuje procesy, ale zároveň ich robí efektívnejšími.

 

Dominik

Oxyrion – Dejmark

Ešte pred skončením roku 2020 sa nám podarilo spustiť “newsletterovač” (spomínaný v tomto článku). Spúštanie spočívalo v napojení ostrej verzie služby mailgun s napojením na dns zákazníka. Úspešne sa podarilo odoslať prvé stovky emailov. Zákazník tak má už kompletné, plne flexibilné riešenie bez potreby ďalších zásahov. Takéto riešenie mu tak poskytuje mnoho ďalších možností do budúcna.

Okrem vyššie spomenutého sme doimplementovali sekcie pre detail produktu ako inšpirácie a referencie spolu s administrátorskou časťou. Je tak možné zadefinovať rôzne inšpirácie pre produkty a odtiene, ktoré sa následne zobrazia na karte produktu. Karta produktu prešla taktiež jemným redizajnom a zjednodušením, ktoré uľahčí nakupovanie v portáli.

 

Vytvorenie reference v admin aplikácií

 

Karta produktu s referenciou

 

Vavro

Kinekus.sk

Na projekte Kinekus sme zapracovali možnosť zadať cenu dopravy pre rôzne krajiny doručenia. Funkcionalita je intuitívna, klient má v administrácii možnosť spravovať krajiny doručenia a priraďovať ceny, prípadne pridávať aj iné pravidlá doručenia pre danú krajinu. Táto funkcionalita pomôže klientovi prispôsobiť sa trhu a kupujúcim.

Ďalším zlepšením bol zautomatizovaný export objednávky do systému kuriérskej služby 123Kurier. Táto funkcionalita umožnila jedným kliknutím vyexportovať objednávku a následne po úspešnom exporte, rovnako cez API 123Kurier, vygenerovať aj štítok na balík.

 

Zaujali Vás projekty, na ktorých pracujeme?