Inšpirácie #35 Čo inovatívne sme spolu zrealizovali v septembri

V inšpiráciách za mesiac september sa dozviete:

  • že sme spustili e-shop prepojený na ekonomický systém,
  • aké výhodné je mať všetky kontakty na jednom mieste,
  • že automatizované odosielanie faktúr odľahčí prácu fakturačnému oddeleniu,
  • ako na e-shope dosiahnuť vyššiu mieru spárovania feedov
   Samo

Imitrade.sk

Spustili sme nový e-shop imitrade.sk a prepojili s ekonomickým systémom Helios.

Takýmto prepojením sa šetria náklady na manuálne spracovanie dát, zjednoduší vám to prácu pri spracovaní faktúr a objednávok a pomôže vám sprehľadniť evidenciu zákazníkov a dodávateľov. Vďaka prepojeniu s ekonomickým systémom tak viete eliminovať chybovosť, ktorá by mohla byť zapríčinená manuálnym vkladaním dát.


Vy si na e-shope môžete nakúpiť rozličný tovar. Textil, elektroniku, ochranné pomôcky a mnoho ďalšieho. Špecialitou eshopu je tiež možnosť pridania upravenej potlače na rôzne produkty. Taktiež si môžete prelistovať rozličné katalógy – https://www.imitrade.sk/katalogy.


Mišo

Sportnet.online – CRM

V aplikácii CRM v službách SportNet je od teraz možné aktualizovať kontaktné osoby priamym prepojením na generálnu databázu všetkých používateľov. Organizácia si vie nastaviť vlastný číselník pozícií kontaktných osôb. Samozrejmosťou je osoby pozývať cez pozvánkový systém pomocou emailu.

Zároveň sme pridali dlho očakávané tlačítko na správu používateľov – v záhlaví stránky. Zdanlivo jednoduchá vec, ktorá si vyžiadala všemožné úpravy na strane OAuth, na strane Roles aplikácie a aj na strane generického SportNet UI (ktoré je mimochodom dostupné ako opensource): https://www.npmjs.com/package/@sportnet/ui


Vlado

Oxyrion

V rámci CRM a B2B portálu sme implementovali hneď niekoľko zaujímavostí:

  • Spustili sme automatizované odosielanie faktúr v XML a PDF pre import do systému POHODA, čím sa odľahčila práca fakturačnému oddeleniu spoločnosti Dejmark, ktoré doposiaľ ručne odosielalo faktúry zákazníkovi. Ten si ich importuje do účtovného programu kvôli naskladneniu tovaru.
  • Dokončili sme automatické vytváranie objednávok pre jedného z najväčších odberateľov spoločnosti Dejmark s napojením na externú službu NAV. Zabezpečilo sa tým automatické vyskladnenie tovaru zo skladu spoločnosti Dejmark a odberateľ už nemusí ručne vytvárať objednávku prostredníctvom portálu prípadne telefonicky.
  • Začali sme analýzu integrácie KASSA, komunikujúcu so zariadením Verifon VX 520 s napojením na finančnú správu.
  • Implementovali sme import tónovacích systémov, vzorkovníkov a receptúr z externých tónovacích programov (Tikkurila) pre dekoratívne a priemyselné farbivá.
  • Zapracovali sme tónovač v CRM, pomocou ktorého je možné si natónovať hotový odtieň pre zvolený produkt s výpočtom finálnej ceny, v ktorej je zarátana čiastka tónovania pre konkrétnu receptúru, čo súvisí s tvorbou cenových ponúk pre zákazníkov
  • A redizajnovali sme časť tónovanie v Oxyrion.PORTAL. Prečo? Lebo informácií bolo viac a na malých obrazovkách to bolo menej prehľadné. Vďaka tomuto redizajnu sme docielili zjednodušenie používania a väčšiu prehľadnosť pri výbere odtieňa pre konkrétny produkt. 

Mišo

  Pricemania

V rámci Pricemanie sa spravili viaceré drobné úpravy SEO a vzhľadu webu. Upravili sme aj feeder, kde sme zmenili spôsob spracovania e-shopových feedov. Vďaka tejto zmene sme tak dosiahli vyššiu mieru spárovania e-shopových feedov. Vylepšili sme zbieranie impresií a spôsob zobrazovania kategórii na hlavnom webe.

Kategórie sú tak pre používateľov prehľadnejšie a vyhľadávanie tovaru je jednoduchšie.

Zaujali Vás projekty, na ktorých pracujeme?