Inšpirácie #25 Čo sme zrealizovali, spustili a inovovali v novembri

Prinášame vám prehľad zaujímavých funkcionalít, ktoré sme zrealizovali v mesiaci november.


Mišo
Analytik / Programátor

SportNet.online

Pre cloud aplikácii SportNet sme postavili novú mikroslužbu pozvánky. Jej úlohou je umožniť iným aplikáciám zadať pozvánku na email, vyriešiť odoslanie emailu, spracovanie pozvánky, odoslanie notifikácie a následné potvrdenie alebo zamietnutie pozvánky používateľom. Pozvánky sú podporná služba a za vykonanie akcie zamietnutia, alebo akceptovania je zodpovedná aplikácia, ktorá pozvánku zadala. Pozvánky postupne zavádzame všade tam, kde je potrebné potvrdenie používateľa, napríklad pri zaradení používateľa do skupiny v CRM, alebo pozvanie používateľa do konkrétnej aplikácie.


Ďuri
Analytik / Programátor

SOS.sk

Na sos.sk sme doplnili možnosť platby cez CardPay v britských librách. Do dashboardu zákazníka pribudol zoznam trackovacích čísel pre odoslané balíky s možnosťou odkliku na stránky jednotlivých prepravných spoločností, ktoré umožňujú sledovať pohyb zásielok.


Alexander
Programátor

Crossuite.com

Na Crossuite sme pridali “fičuru” matrix printing, pomocou ktorej vieme komunikovať s tlačiarňou priamo z našej aplikácie a takto tlačiť faktúry. Týmto spôsobom sme sa vyhli problémom, ktoré vznikali pri obyčajnom tlačení cez prehliadač a nevyhovovali požiadavkám zákazníkov. Používateľ si vie jednoducho vytvoriť a uložiť vlastnú konfiguráciu pre tlačiareň, spustiť tlač a sledovať stav tlačenia pomocou ikoniek a notifikácií.


Viktor
Analytik / Programátor

Kvety.sk

Black Friday

V decembri sme implementovali na hlavnej stránke a na detaile vybraných produktov odpočítavanie pre potreby akcie Black Friday.

Mobilná aplikácia

Už aj na App store nájdete mobilnú aplikáciu, prostredníctvom ktorej získate informácie o novinkách, kampaniach a prebiehajúcich akciách.  Zaujímavosťou mobilnej aplikácie je aj skenovanie čiarových kódov sortimentu Kvety.sk. Naskenovaním čiarového kódu vidíte v okamihu svoju aktuálnu cenu a dostupné množstvo.


Šafo
Analytik / Programátor

Conrad.hu

Na conrad.hu sme pripravili samostatný manažment kategórií cez administráciu. Doteraz sa strom kategórií sťahoval cez Conrad API. Teraz má administrátor možnosť robiť v strome ľubovolné zmeny, ako aj vytvárať nové kategórie. Taktiež sme upravili logiku kategórií, a jedna kategória môže mať viac rodičovských kategórií.


Drmax.sk

Kamil
Analytik / Programátor

Beauty Club

V ostatnom období sme vytvorili CMS riešenie pre potreby Beauty Club. BeautyClub Dr.Max je sprievodca na ceste krásy a zdravia. Predstavuje jedinečný koncept, ktorý odštartoval Dr.Max ešte v novembri 2018. Aktuálne o rok neskôr prichádza s jeho vynovenou verziou.

Telo – Praktické rady a tipy v starostlivosti o pokožku tela na jednom mieste.
Pleť – Články, rozhovory s odborníkmi a rady v starostlivosti o každý typ a vek pleti.
Vlasy – Cesta k zdravým, silným vlasom a riešenia častých vlasových problémov
Zdravý životný štýl – Súčasné trendy zdravého životného štýlu a novinky, ktoré sa oplatí sledovať.

Rezervácie – Click & Collect
Vašu objednávku môžete obdržať už do 1 hodiny. Prepojili sme definitívne celú sieť lekárni s e-shopom.

Nová navigácia
Výraznejšia zmena v dizajne nastala v navigačnej lište. Novinkou sú ikonky, v rámci submenu zobrazujeme miniatúry, došlo k zúženiu šírky a výšky s možnosťou načítania ďalších kategórií. Promo produkt sa stal viditeľnejším.

Desktop menu

Mobilné menu

Vianočná akcia

Ako každý rok aj tento sme pripravili riešenie spojené s vianočnými darčekmi. Tento rok je podmienkou nákup nad 39.90 EUR. Zapracovaný je samozrejme kompletný monitoring rozdaných produktov s kontrolou skladu.


Martin
Programátor

Heliumkig.ro

Tento mesiac sme na www.heliumking.ro vytvorili prepoj na expedičný systém Touchstore, ktorý výrazne uľahčuje prácu pri expedícií objednávok zákazníkom. Komunikáciu nášho systému so systémom Touchstore z našej strany umožňujú 3 zabezpečené API linky. Prvá z liniek slúži na vyzdvihnutie objednávok, ktoré spĺňajú kritéria podľa požiadaviek zákazníka (príklady kritérií sú stav objednávky alebo “vek” objednávky) . Táto akcia sa opakuje každých 15 minút. Ďalšia zo série liniek slúži na notifikáciu o expedovaní objednávok, ktorá sa dá skvelo využiť pre odoslanie emailu zákazníkovi o úspešnom odoslaní objednávky. Posledná linka slúži ako chybový hlásateľ v prípade problému pri procese balenia resp. expedície. Náš systém dokáže túto chybu spracovať a ďalej upozorniť správcu v eshopu cez administračné rozhranie.


Zaujali Vás projekty, na ktorých pracujeme?