Vo webovom dizajne záleží na každom detaile a aj drobnosť, ako pridanie jedného prvku, môže mať veľký vplyv na používateľský zážitok. A hoci možno ide len o malé tlačidlo, je dôležité vedieť, kde ho umiestniť, ako má vyzerať, čo je na ňom napísané a najmä, akú potrebu zákazníka bude plniť. Práve pozornosť k detailom a používateľsky orientovaný prístup totiž môže výrazne zlepšiť efektivitu práce i online nakupovania.
Personalizované zobrazenie dát umožní lekárom pracovať efektívnejšie
Na platforme Crossuite sme nedávno implementovali novú funkcionalitu s názvom „Table views“. Tá umožňuje používateľom prispôsobiť si zobrazenie údajov v dátových tabuľkách podľa svojich potrieb. Každá tabuľka má pritom vlastné nastavenia „Table views“, ktoré môžu byť vytvorené buď priamo používateľmi, alebo preddefinované na systémovej úrovni.
Vďaka tomu vidia lekári a administratívni pracovníci kliník v tabuľkách presne tie údaje, ktoré sú pre nich relevantné, čo im umožňuje dáta rýchlejšie analyzovať a vyhodnocovať. Zároveň si môžu vygenerovať exportované dáta vo formáte vhodnom pre synchronizáciu s inými platformami, ako sú napríklad účtovnícke systémy. Funkcionalita teda prispieva k zefektívneniu práce lekárov, zlepšuje ich organizovanosť a šetrí im čas.
Zabezpečujeme maximálnu transparentnosť a bezproblémový priebeh súťaže Dr. Max
1. februára sme pre nášho klienta Dr.Max spustili tradičnú vernostnú súťaž, ktorá tento rok ponúka účastníkom možnosť vyhrať napríklad aj rodinnú dovolenku.
Tak, ako v minulosti, aj teraz je pre nás hlavnou prioritou zabezpečiť počas celého obdobia registrácie výherných kupónov absolútnu spoľahlivosť súťažného webu. V prípade výpadku by totiž musela byť registrácia predĺžená o čas jeho trvania, čo by znamenalo množstvo nepríjemnej administrácie a zníženie dôveryhodnosti súťaže. Stránku preto non-stop monitorujeme, aby sme mohli prípadné problémy vyriešiť ešte skôr, než negatívne ovplyvnia dostupnosť webu.
Ďalším dôležitým aspektom súťaže je zabezpečenie jej transparentnosti. Algoritmus žrebovania podlieha dôkladnému testovaniu pod dohľadom notára. Zároveň sú z neho vylúčení všetci organizátori a spoluorganizátori súťaže, vrátane zamestnancov bart.sk a ich rodinných príslušníkov, čo zdôrazňuje jeho férovosť. Navyše, hlavná cena je neprenosná, čo eliminuje akúkoľvek motiváciu manipulovať so žrebovaním, vďaka čomu má každý súťažiaci rovnakú šancu na výhru.
Nová verzia databázy MongoDB zlepšila stabilitu aj bezpečnosť Sportnet.online
V rámci neustáleho zlepšovania našich služieb sme na platforme Sportnet.online aktualizovali databázu MongoDB na najnovšiu verziu 7. Tento krok prináša nielen dlhodobú podporu a pravidelné bezpečnostné aktualizácie, ale aj pokročilejšie analytické možnosti a optimálnejšiu distribúciu údajov, obzvlášť v prípade veľkých objemov dát. Výsledkom je stabilnejšia a spoľahlivejšia platforma, lepší výkon systému a rýchlejšia analýza dát pre jej používateľov.
Jednoduchšie filtrovanie pre Golfcentrum.sk
Jednou z kľúčových funkcionalít každého väčšieho eshopu je efektívne filtrovanie. Na webe Golfcentrum.sk bola táto funkcionalita pôvodne navrhnutá tak, že kliknutie na atribút filtra (veľkosť, značka, farba a pod.) okamžite spustilo vyhľadávanie relevantných produktov. Ukázalo sa však, že používatelia eshopu chcú často aplikovať na produkty viacero filtrov naraz a preto sme riešenie vylepšili.
K našim filtrom sme pridali potvrdzovacie tlačidlo „Filtrovať“, ktoré umožňuje používateľom vybrať všetky požadované atribúty a až potom vyhľadávanie spustiť. Takto môžu zákazníci nájsť produkty, ktoré hľadajú, pohodlnejšie a presnejšie. Táto zmena nám opäť raz potvrdila, že na to, aby sa celý používateľský zážitok webu zmenil k lepšiemu, stačí niekedy aj malá úprava. Stačí len sledovať požiadavky používateľov a adresovať ich tým správnym spôsobom.
Automatizácia exportu objednávok zefektívňuje dopravu na Johnc.sk
Vo februári sme na eshop Johnc.sk implementovali novinku, ktorá výrazne zjednodušuje proces spracovania objednávok.
Správcovia eshopu doteraz ručne prepisovali informácie o jednotlivých objednávkach z administrácie eshopu do kuriérskeho systému DPD, prípadne si zo systému objednávky pracne exportovali a následne ich do DPD opäť importovali. Tento proces bol pomerne zdĺhavý a pri manuálnom prepisovaní sa zvyšovalo riziko chyby, čo mohlo v konečnom dôsledku negatívne ovplyvniť rýchlosť doručenia tovaru.
Pripravili sme preto nový systém, vďaka ktorému správcovia eshopu nastavujú základné parametre doručenia objednávky priamo v administračnom rozhraní eshopu. Následne systém skontroluje správnosť údajov a keď je všetko v poriadku, požiadavka na prepravu sa automaticky odošle do online rozhrania DPD. Tu už stačí len doplniť detaily a váhu zabaleného balíka a potvrdiť jeho odoslanie.
Nový systém navyše umožňuje administrátorom filtrovať objednávky podľa stavu alebo exportovať viacero objednávok naraz. Do rozhrania DPD pritom prejdú len tie, ktoré sú bezchybné, a tie, ktoré si vyžadujú opravu, systém prehľadne označí.
Proces spracovania objednávok teraz prebieha efektívnejšie, minimalizuje priestor pre chyby a prináša rýchlejšie a spoľahlivejšie doručenie pre zákazníkov.
Bezpečenejšie platby vďaka novej službe GoPay na Fusion.sk
Na eshop Fusion.sk sme začiatkom februára implementovali nový systém rezervácie platieb cez službu GoPay, ktorý prinesie zákazníkom väčšiu flexibilitu aj bezpečnosť.
Táto inovácia umožňuje službe GoPay si platbu zákazníka dočasne rezervovať, čo poskytuje administrátorom dostatok času na dôkladnú kontrolu a kompletizáciu objednávky. Po jej overení majú správcovia eshopu možnosť platbu potvrdiť (v tomto prípade GoPay rezervované peniaze uvoľní a zašle priamo na účet obchodníka) alebo zrušiť (GoPay automaticky posunie financie späť na účet zákazníka).
Tento proces je plne automatizovaný a zabezpečuje, že finančné transakcie sú maximálne transparentné. Nová funkcionalita minimalizuje riziko spojené s nedoručením tovaru a zákazníci tak môžu nakupovať s vedomím, že ich finančné prostriedky sú v bezpečí až do úplného vybavenia ich objednávky.