Zúčastnili sme sa workshopu ako testovať vizuálny dizajn - Bart Digital Products Zúčastnili sme sa workshopu ako testovať vizuálny dizajn - Bart Digital Products

Zúčastnili sme sa workshopu ako testovať vizuálny dizajn

Dovolenkové obdobie sa síce blíži ku koncu, ale mi v bart.sk sme ani počas neho nezaháľali a aktívne sme sa vzdelávali v tom čo máme radi.

Zúčastnili sme sa workshopu ako testovať vizuálny dizajn, ktorý organizovala Slovenská User Experience Asociácia v spolupráci s UX štúdiom FlowBakery, ktoré sa špecializuje na tvorbu digitálnych prototypov, inovácii, používateľský výskum a testovanie.

Prednášajúcim bol Martin Majling, ktorý pracuje viac ako 12 rokov v oblasti dizajnu digitálnych produktov a pracoval na projektoch pre VÚB, SPP, J&T, Penta, DECENT, Orange a iné.

Zaujímavosť, korú sme sa dozvedeli bola tá, že  dizajn delíme na štyri časti. Emočnú, technickú, vizuálnu a interakčnú časť. Taktiež sme si ukázali, ako vieme jednotlivé časti otestovať. Spoločne sme si vyskúšali techniky ako napr. first click testing, 5 second test, Product reaction cards, BERT (o metóde BERT si môžete prečítať aj na našom blogu) a iné…