V inšpiráciách za mesiac marec sa dozviete:

  • ako nasmerovať zákazníkov k novému webu;
  • prečo implementovať párovanie platieb;
  • nekonečné možnosti CRM;
  • personalizované vyhľadávanie a jeho výhody;
  • ako redizajn webu usmerní návštevníka;
  • spustili sme nový web v 2 jazykových verziách;
  • generovanie letákov a ich výhody pre zákazníka a predajcu.
Lucia

Koberce.sk

Kobraj.sk pozná mnoho z nás. Existuje totiž už 16 rokov! Niektorí o ňom len počuli, iní tam aj nakúpili. Okrem neho sú spustené aj samostatné weby koberce.sk, zaclony.sk, dobrylovec.sk a dobrymatrac.sk. V predošlých rokoch kobraj zmenil svoje meno na koberce.sk. Ani reklamné plagáty a informácie v predajni a na stránke ale nezabránili tomu, aby zákazníci prestali nakupovať na kobraji a začali svoje nákupy smerovať na vyššie spomínané weby.

Najjednoduchším riešením ako to zabezpečiť, by bolo tento web vypnúť. Avšak v takom prípade by sme stratili všetky indexácie na Google. Aby sme tieto skutočnosti zachovali a využili potenciál tejto stránky, dodali sme jej nový moderný vzhľad a zmenili sme jej funkciu na landing page (rozcestník), ktorá zákazníkov presmeruje tam, kam potrebujeme – na nové weby. Nová stránka taktiež obsahuje všetky hlavné kategórie, informácie, najnovšie produkty a produkty za zľavnené ceny.

 

Ekologické gastro obaly

Ako zameniť fyzické porovnávanie platieb s konkrétnymi objednávkami a ušetriť tak čas? V niektorých prípadoch na to existuje rýchle riešenie a tým je párovanie platieb. Záleží už len na Vašej banke, či disponuje aplikačným frameworkom, ktorý umožní sťahovať transakcie na účte.

Na webe ekologicke-gastro-obaly.sk sme zapracovali spomínanú funkcionalitu pre FIO banku. Každý deň sa porovnávajú variabilné symboly z transakcií na bankovom účte s objednávkami v administrácii e-shopu, pričom pri nájdení korešpondujúcej hodnoty sa daná objednávka označí ako spárovaná.

Takto získate rýchly prehľad o zaplatených objednávkach, ktoré využili napr. platbu na dobierku. Vďaka tomuto tak nemusíte každý mesiac kontrolovať bankové výpisy a porovnávať ich s objednávkami v administrácii.

 

Mišo

Sportnet – nový športový zväz

Do aplikácie SportNet CRM sme naimportovali členov a kluby olympijského športu TAEKWONDO. Odteraz matrikári klubov a zväzu majú prístup k údajom svojich športovcov a vedia využívať všetky prednosti SportNet CRM ako správu osobných údajov, klubové príslušnosti, lekárske prehliadky, ocenenia, členstvá a príslušné členské jednotlivých športovcov, profesijné profily a ďalšie.

Pri tejto príležitosti sme rozšírili aj funkcionalitu CRM o dokumenty členov a zobrazenie fotiek osobných profilov. Matrikárom jednotlivých športových zväzov sme tak sprehľadnili a zjednodušili prácu.

Pali

Kinekus.sk

Na projekte kinekus.sk sme zapracovali personalizáciu výsledkov vyhľadávania prostredníctvom nástroja Algolia. Personalizácia funguje tak, že najprv sa určia udalosti, na základe ktorých chceme personalizovať výsledky vyhľadávania.

Tieto udalosti môžu byť napríklad kliknutie na výsledok vyhľadávania, prezeranie si konkrétneho produktu, jeho rezervácia alebo kúpa produktu. Udalosti sa následne posielajú do Algolie, kde sa s nimi ďalej pracuje. Jednotlivým udalostiam vieme dať určitú váhu na škále od 1 do 100. Je to z toho dôvodu, že napríklad kúpa produktu bude v personalizácii znamenať viac ako len jeho prezeranie. Výsledky sú personalizované pre každého návštevníka stránky zvlášť.

Ukážka personalizácie výsledkov vyhľadávania produktov, kde sa produkt z 3. miesta presunul na 1. miesto:

Vyhľadávanie pred personalizáciou – produkt
Vyhľadávanie po personalizácii – produkt

Vďaka personalizácii tak zákazník nájde vo vyhľadávaní primárne produkty, ktoré vďaka histórii prehľadávania stránky vyhľadávač Algolia vyhodnotil ako používateľom preferované.

Aj touto implementáciou je nakupovanie na e-shope jednoduchšie a nájdenie správneho produktu rýchlejšie.

Samo

Heppiapple.sk

Na webe Heppiapple.sk sme tento mesiac nasadili viaceré grafické úpravy. Upravená bola hlavička, kde sme menu spojili na ľavú časť a zvýraznené bolo tlačidlo „Rezervácie“ pre lepšiu navigáciu potenciálneho zákazníka.

Nakoľko hlavná stránka slúži primárne pre reštaurácie, tlačidlo košíka je aktuálne skryté a zobrazuje sa iba priamo na podstránke e-shopu.

 

Ďalším krokom v redizajne webu bola úprava kariet s hlavným obsahom na domovskej stránke. Jedná sa o podstránky výživového plánu, reštaurácie, e-shopu a v prípade Košíc aj podstránky pekárne.

Podstránka „Reštaurácia“ bola doplnená o titulnú fotku. Zároveň bol doplnený zoznam rôznych menu – ako napr. denné menu, nápojový lístok ale aj menu v angličtine pre zjednodušenie objednávania aj pre anglicky hovoriacich zákazníkov. Taktiež boli pridané informácie o polohe reštaurácie, ako aj informácie o rozvoze a osobnom odbere. Vďaka týmto úpravám nie je potrebné, aby sa zákazník preklikával na podstránku kontaktu. Jednoducho to nájde všetko na jednom mieste 🙂

 

JBL.sk, JBL.cz

Tento mesiac sme spustili slovenskú a českú verziu stránky JBL, ktorá sa zaoberá audio technikou – slúchadlami, reproduktormi, soundbarmi a rôznym ďalším príslušenstvom. Okrem podpory dvoch jazykových verzií, ktoré umožnia používateľovi dozvedieť sa viac o produktoch v preferovanom jazyku, sme sa zamerali na vyladenie rýchlosti webu.

 

 

Mišo

Daffer.sk

V priebehu marca sme v rámci vylepšení na projekte Daffer pridali do e-shopu funkcionalitu tlač letákov. Ide o generovanie PDF dokumentu s obsahom zoznamov pomôcok.

Tieto zoznamy pomôcok sú zoznamy odporúčaných školských potrieb, ktoré odporučil triedny učiteľ. Generovanie letákov je implementované tak, aby bolo dostupné iba administrátorom e-shopu Daffer.

Vytlačené letáky budú následne rozdané rodičom. Rodičia tak môžu nakúpiť pomôcky podľa letáku v e-shope, alebo priamo na kamenných predajniach.

 

Zaujali Vás projekty, na ktorých pracujeme?