V inšpiráciách za mesiac február sa dozviete:

  • nový web, ktorý už na pohľad poteší;
  • ako zjednodušiť nakupovanie;
  • prečo implementovať darčekové poukážky;
  • ako má vyzerať jednoduché a intuitívne prihlasovanie;
  • transparentný systém pre licenčné konanie;
  • nové spôsoby doručenia.

 

Bianka

Zlatapriadka.sk

V priebehu posledných týždňov sme pracovali na pripravovanom e-shope Zlatapriadka.sk. Zameriava sa na sortiment ako priadza, vlna, gombíky a drobná textilná galantéria.

 

Návštevníci stránky budú mať možnosť nájsť všeličo potrebné pre štrikovanie, háčkovanie či iné ručné práce.

 

Súčasťou stránky budú aj blogové články, ktoré môžu ponúknuť návody, inšpirácie alebo prípadne aktuality z diania rodinnej firmy. Každý takýto príspevok sa môže považovať za bránu do e-shopu. Aj vďaka nim je možné získať lepšiu viditeľnosť v službe Google a tým aj vyššiu návštevnosť.

 

Pali

Kinekus.sk

V rámci projektu Kinekus sme zapracovali funkcionalitu, ktorá umožní zákazníkovi rezervovať produkt na konkrétnej predajni, na ktorej si ho vie následne vyzdvihnúť. Produkt je možné rezervovať vyplnením krátkeho formulára s menom, emailom a telefónnym číslom.

Po úspešnej rezervácii zákazník obdrží potvrdzujúci email o nákupe.

Možnosť rezervácie produktu bez nevyhnutnej registrácie sa teší veľkej obľube. Umožňuje zákazníkom rezervovať si produkt k vyzdvihnutiu na ktorejkoľvek predajni a zároveň ponúka možnosť zaplatiť zaň až pri jeho vyzdvihnutí.

Paťo

Solik.sk

Na projekte solik.sk sme zapracovali možnosť predávať darčekové poukážky ako produkty. Do administračnej časti e-shopu sme pridali možnosť vytvoriť nové produkty typu ‘darčeková poukážka’. Pri takomto produkte je možné nastaviť, aké vlastnosti bude mať vygenerovaná darčeková poukážka (napr. platnosť, minimálna hodnota nákupu atď.). Kódy darčekových poukážok sú automaticky posielané po aktivácii na mail, ktorý je možné špecifikovať v poslednom kroku košíka. Pred expiráciou poukážky sú používatelia automaticky upozornení.

Túto funkcionalitu sme na projekte využili aj počas Valentína, kde k nákupom nad 50€ bola ‘pribalená’ darčeková poukážka so zľavou 15%.

Implementácia darčekových poukážok prináša niekoľko rôznych výhod – zákazníka nielenže poteší, ale umožňuje mu aj nakúpiť výhodnejšie pri nasledujúcom nákupe. A aké výhody to má pre nášho klienta? Samozrejme, potešiť nakupujúceho, to je prvoradé 😊.  Ale zároveň si spokojných zákazníkov udrží a vie, že zákazník sa do obchodu vráti a nakúpi opäť.

Dominik

Oxyrion – landing page, app space

V priebehu februára sme okrem iných implementácii pracovali aj na zjednotení prihlasovania do celého systému. Zákazníci aj zamestnanci tak vstupujú do svojich aplikácií cez spoločnú obrazovku.

Celkové prihlásenie sme rozdelili do krokov, kde používateľ prv zadá meno, systém ho overí a zistí, kam patrí (zákazník, zamestnanec). Následne nasleduje krok pre zadanie hesla a pre zamestnancov presmerovanie do microsoft active directory, kde už len zamestnanec zadá heslo.

 

Okrem toho sme aplikácie pre zamestnancov zjednotili do spoločného app space-u. Súčasťou je aj celkový proces obnovy zabudnutého hesla. Cieľom bolo vytvoriť jednoduché, intuitívne a rýchle prihlásenie.

 

Lukáš

Slovenský futbalový zväz – licenčné konania

Každoročne licenčná komisia Slovenského futbalového zväzu organizuje licenčné konania pre udelenie licencie pre klubové súťaže UEFA a Fortuna ligu a pre 2. ligu mužskej súťaže. Minulý rok sa premiérovo organizovalo licenčné konanie pre Fortuna ligu elektronicky cez platformu Sportnet a tento rok to nie je inak. Na rozdiel od minulého roka si to ale vyskúšajú už aj druholigové kluby.

Po zhodnotení minuloročného licenčného konania sme získali iný pohľad na proces a požiadavky priebehu konania, a tak sa pred spustením dopracovalo hneď niekoľko vecí.

Takzvaný záznam o zmenách (životný cyklus konkrétneho dokumentu) prešiel úpravami, stal sa dynamickejším a prestal byť anonymný. Je tak možné priebežne dokladať potrebné podklady a taktiež komentovať jednotlivé dokumenty, ak je potrebné zo strany organizátora alebo účastníka objasniť nejakú skutočnosť.

Pre organizátora konania pribudla možnosť skopírovať konkrétne súbory z minulého konania do súčasného. Ide o prípady, kedy je obsah konania podľa informácii organizátora stále aktuálny, ako napr. nájomná zmluva k štadiónu.

Pribudlo aj zopár menších zmien, akými sú možnosť označiť konkrétny dokument ako rozpracovaný pre rozlíšenie dokumentov, ktoré potrebujú ďalšiu pozornosť auditora, možnosť dokladať súbory po schválení, resp. zamietnutí, kedy sa ale zvýrazní daný stav v zázname o zmenách a taktiež aj UI aplikácia prešla miernym redizajnom.

 

Mišo

Daffer.sk

V rámci inovácii v e-shope Daffer sme za posledné obdobie upravili stránku registrácie. Po novom je registrácia rozdelená na 3 podstránky – maloobchod, firma, škola. Okrem toho stránka registrácie bola oblečená do nového šatu.

Pri registrácii maloobchodného zákazníka sa po zadaní e-mailu detekuje, či je na daný email naviazaná zákaznícka karta v Daffer internom systéme. V prípade, že nie je naviazaná žiadna zákaznícka karta na daný e-mail, v registrácii sa zobrazí možnosť pre vytvorenie zákazníckej karty.

Zákaznícke karty sú vytvárane automatizovane bez potreby manuálneho zásahu.

V rámci vylepšení sme na e-shope Daffer taktiež implementovali nový spôsob doručenia a to doručenie na predajňu. Zákazníci si tak môžu objednať tovar cez e-shop a vyzdvihnúť priamo na predajni Daffer. 

Výhodou vyzdvihnutia zásielky na predajni je možnosť doplnkového nákupu produktov, ktoré si Vaši zákazníci zabudli pri online objednávke vložiť do košíka. Túto funkcionalitu je vhodné aplikovať hlavne pre e-shopy, ktoré majú rozšírenú sieť predajní, ktoré môžu zákazníci navštíviť napríklad „po ceste“.

 

Zaujali Vás projekty, na ktorých pracujeme?