Ako možno ľahko pochopiť už z názvu, večer mal byť o nových médiách, komunikácii skrze ne a napokon samozrejme o samotnom online marketingu.

Eshopy a všetko čo sa ich týka je súčasťou online sveta. Práve o tom ako budovať kvalitné e-commerce riešenie bol aj náš príspevok. Pokúsili sme sa v ňom poukázať na fakt, že dobrý eshop nie je iba o marketingu a moderných technológiách, ale taktiež o poctivej, kvalitnej a na zákazníka orientovanej práci celého tímu ľudí od developerov až po customer support na online chate.
Aby sme však neboli príliš staromódni a nehovorili iba to, čo všetci už dávno vieme, rozhodli sme sa, že talk vyskladáme tak, aby opísal čo najkratšiu možnú cestu, ktorou sa môžeme dostať k používaniu umelej inteligencie v eshopoch a teda k samotným trendom.

Súhrn vecí, ktoré môžeme spoločne robiť lepšie

  • Pochopte želania Vašich zákazníkov
  • Vyberajte si kvalitných dodávateľov
  • Venujte sa budovaniu kvalitného obsahu
  • Venujte viac času dizajnu
  • Dovoľte developerskému tímu aby pochopil želania vašich zákazníkov
  • Zbierajte dáta o svojich zákazníkoch
  • Vyskúšajte si použitie umelej inteligencie na eshope

Video
(natáčané mobilom/slabá kvalita)

Chcete mať úspešný eshop?