Inšpirácie #45 Čo inovatívne sme spolu zrealizovali v júli

V inšpiráciách za mesiac júl sa dozviete:

  • o vernostnom systéme pre zákazníkov;
  • ako sme využili aplikácie CRM a súťaže na portáli sportnet.online;
  • a o tom ako sme implementovali remeselný pivovar.

#health

Marek

Sanitaske.sk

Na základe požiadavky nášho klienta z webu Sanitaske.sk, ktorý sa špecializuje na zdravotnícke pomôcky, sme pripravili a implementovali vernostný systém pre zákazníkov.

Registrovaní zákazníci majú možnosť nazbierať body za každý nákup ? do svojho vernostného účtu. Za každé euro v objednávke sa zákazníkovi pripíše jeden bod do jeho vernostného účtu. Následne si zákazník vie tieto body uplatniť pri nasledujúcej objednávke ?

Klient v administrácií pri každej objednávke vidí, koľko bodov ? bolo danému zákazníkovi pripísaných do jeho vernostného systému. Taktiež v administrácii je implementovaná funkcionalita na správu vernostných systémov, kde klient má možnosť pripísať body alebo odstrániť body z vernostných systémov.

#sport

Luki

Tour de France

Keďže máme rok plodný na športové podujatia, po majstrovstvách sveta v hokeji a majstrovstvách Európy vo futbale sme pre portál sportnet.sme.sk na začiatku júna implementovali ďalší výsledkový servis a to výsledkový servis pre Tour de France ?

Podarilo sa nám pre redaktorov vytvoriť administračne nenáročné riešenie s využitím platformy Sportnet.Online, kde sme prostredníctvom aplikácií CRM a Súťaže boli schopní vyskladať štrukturovaný obsah. Výsledky ?, rebríčky, profily etáp, jazdcov a tímov tak mali redaktori dostupné skrz celý portál s garanciou rovnakého obsahu, keďže sa dáta čerpajú z jedného zdroja. Využitím aplikácie CRM sme dostali dáta jazdcov na platformu a vieme ich tak následne v budúcich ročníkoch znova použiť.

Z technologického hľadiska šlo o prvý výsledkový servis individuálneho športu na portáli a premierový vstup cyklistiky do aplikácie Súťaží?. Aplikácia potrebovala ale len drobné zmeny, hlavne z dôvodu, aby bolo vytváranie výsledkov a rebríčkov čo najmenej časovo náročné. 

Z pohľadu návštevnosti nás pribrzdil predčasný koniec Petra Sagana. Napriek tomu ale Tour de France počas svojho trvania tvorila približne 15% celkovej návštevnosti portálu.

#ecommerce

Maťo

Rezort Masarykov dvor

Súčasťou rezortu Masarykov dvor je aj remeselný pivovar?. História pivovarníctva v tejto oblasti siaha až do roku 1663. 

Tento remeselný pivovar produkuje poctivé, nepasterizované pivo jedinečnej chuti ?

Náš partner chcel takto kvalitný produkt zviditeľniť a zároveň aj ponúknuť svojim ? zákazníkom prostredníctvom svojej webovej stránky. Za týmto účelom došlo k úpravám podstránky masarykov-dvor.sk/pivovar a taktiež boli vytvorené podstránky s detailmi jednotlivých produktov, v tomto prípade pív.

Podstránka s detailom produktu obsahuje dôležité informácie o danom pive ako farba, horkosť a taktiež zoznam podobných produktov.

Zaujali Vás projekty, na ktorých pracujeme?