Pri príprave online riešení vždy myslíme na ich budúci rast. O to viac nás teší, keď sa táto vízia naplní a klientovi sa podarí expandovať na zahraničný trh, získať nového partnera alebo osloviť ďalšiu cieľovú skupinu zákazníkov. V tohtomesačných digitálnych inšpiráciách sa dočítate o viacerých takýchto úspechoch, ako aj o tom, akú úlohu v nich zohráva práve naša práca. Nechajte sa nimi inšpirovať.
Crossuite zavádza novú funkciu pre automatické rozdelenie platieb za zdravotnú starostlivosť
Napriek tomu, že zdravotníctvo by malo byť najmä o pomoci ľuďom, prácu lekárov častokrát komplikuje priveľa byrokratickej záťaže. Najviac času si pritom obyčajne vyžaduje komunikácia so zdravotnými poisťovňami v súvislosti s platbami za úkony. Netýka sa to pritom len Slovenska, ale aj zahraničných kliník. Našťastie, v Belgicku teraz túto administratívu dokáže za lekárov vyriešiť platforma Crossuite.
Do systému sme totiž pridali možnosť priradiť ku každému úkonu unikátny číselný kód, podľa ktorého dokáže platforma presne identifikovať typ procedúry, jeho cenu, aj to, koľko percent zo sumy je hradených poisťovňou a koľko si dopláca samotný klient. Zoznam kódov pritom obsahuje nielen bežné úkony všeobecných zdravotníckych zariadení, ale aj tie špecifické, realizované fyzioterapeutmi či ďalšími špecialistami.
Číselník zdravotných výkonov je navyše priamo prepojený so systémom poisťovní a ceny sa teda pravidelne aktualizujú a automaticky prepočítavajú. Následne stačí už len jedným kliknutím vystaviť faktúru pre obe strany a proces platby je úspešne dokončený.
Solik.cz otvára nášmu klientovi dvere na český trh
Náš klient Solik.sk sa rozhodol expandovať na český trh. Posledné mesiace sme preto pracovali na príprave českej verzie jeho eshopu, ktorý je v týchto chvíľach už plne dostupný na doméne Solik.cz.
Oba eshopy sú spravované z jednej administrácie, čo šetrí zamestnancom čas a zvyšuje ich efektivitu. Hoci sú obchody z pohľadu dizajnu i funkcionalít jednotné, česká verzia má svoje špecifiká. Ide napríklad o automatický prepočet cien z eur na české koruny cez denne aktualizovaný kurz alebo vlastnú platobnú bránu Comgate, ktorá poskytuje zákazníkom napríklad aj možnosť odloženej platby a platby na tretiny.
Tešíme sa na prvé výsledky predajov českého eshopu a veríme, že vstup na tento zahraničný trh je pre nášho klienta začiatkom novej éry plnej úspechov.
Crossuite je odteraz dostupný aj pre fyzioterapeutov
Platformu Crossuite dlhodobo vyvíjame tak, aby ju mohlo naplno využívať akékoľvek zdravotnícke zariadenie. Systém je teda prispôsobený nielen pre všeobecných lekárov, ale aj pre chiropraktikov, psychológov, terapeutov či dietológov. V posledných mesiacoch sme navyše Crossuite rozšírili tak, aby bol vhodný i pre fyzioterapeutov.
Pre túto špecializáciu sme vytvorili vlastné administratívne rozhranie, rozšírili zoznam procedúr s prepojením na vyššie spomínaný číselník zdravotných výkonov a upravili aj spôsob fungovania financií. Navyše môžu v systéme vytvárať aj tréningové plány, realizovať videokonzultácie a vystavovať faktúry i dokumenty potrebné pre poisťovne či pacientov.
Všetky nové funkcionality boli belgickej fyzioterapeutickej verejnosti predstavené na online deme 20. júna, na základe ktorého klient získal už aj prvých nových zákazníkov. Dúfame, že toto nové rozšírenie prinesie platforme ešte viac spokojných používateľov a otvorí jej dvere k ďalším príležitostiam.
Kvalitu článkov na SOSelectronic.com môžu teraz návštevníci ohodnotiť prostredníctvom imaginárnych finančných príspevkov
Ako zistiť, či obsah, ktorý tvoria redaktori, publikum naozaj zaujíma? Jednou z možností je umožniť čitateľom ohodnotiť ho. Najčastejšie sa na takýto účel využívajú hviezdičky, body alebo smajlíky. My sme ale na web soselectronic.com implementovali o čosi originálnejšie riešenie. Návštevníci môžu kvalitu článkov hodnotiť prostredníctvom imaginárnych finančných príspevkov.
Jednoduchý widget ponúka štyri možnosti príspevkov (1€, 5€, 10€ a 20€) a je možné ho vložiť na akékoľvek miesto v článku. Hodnoty a ich počet pritom nie sú náhodné – táto štvorúrovňová škála totiž nemá žiadne extrémy ani neutrálnu prostrednú voľbu, a preto sa čitateľ musí prirodzene prikloniť na negatívnu alebo pozitívnu stranu.
Pri následnom vyhodnocovaní sa zrátavajú a priemerujú všetky príspevky pre daný článok. Výsledné číslo je teda maximálne relevantné a ponúka redaktorom výbornú spätnú väzbu na kvalitu ich práce.
Produkty zo Sanitaske.sk si môžu zákazníci odteraz kúpiť aj cez eshop Drmax.sk
Už v minulosti sa ukázalo, že keď sa naši klienti spoja, dokážu skvelé veci. Veríme, že rovnako pozitívne dopadne aj spolupráca medzi našimi dlhodobými zákazníkmi – sieťou lekární Dr.Max a obchodom Sanitaske.sk. Eshop so zdravotníckymi potrebami sa totiž stal jedným z oficiálnych partnerov webu Drmax.sk a jeho produkty sú tak prostredníctvom neho odteraz dostupné novej cieľovej skupine zákazníkov.
Pre nás znamenalo toto partnerstvo najmä dôslednú prácu pri príprave feedu a zabezpečení komunikácie medzi eshopmi. Celý proces bol niekoľkokrát otestovaný a informácie o produktoch upravené podľa potrieb Dr.Max. V blízkej dobe chystáme ešte prispôsobenie administrácie Sanitaske.sk tak, aby dokázali správcovia obchodu objednávky z Drmax.sk v zozname nákupov rýchlo odlíšiť a prispôsobiť proces ich expedície dodacím lehotám sieťového eshopu.
Prvé nákupy sme v systéme zaznamenali už niekoľko hodín po spustení prepojenia a podľa zatiaľ dostupných informácií je pravdepodobné, že sa Dr.Max čoskoro stane významným zdrojom objednávok produktov Sanitas. Veríme, že partnerstvo prinesie obom klientom zisk a zvýši dostupnosť kvalitných zdravotníckych pomôcok ešte širšej verejnosti.
Spustli sme eshop Sportrysy.sk
V priebehu posledných mesiacov sme pracovali na príprave nového eshopu so športovým vybavením – Sportrysy.sk. Riešenie totiž prechádzalo aktualizáciou na ERP ANSystem, s ktorou sme spojili aj čiastočnú úpravu frontendu.
Po úvodnej analýze existujúceho riešenia sme navrhli nové, postavené na našej vlastnej administrácii, s prepojením na služby, ktoré ANS ponúka. Cieľom bolo vytvoriť pre zákazníka platformu, na ktorej dokážeme spoločne rozširovať eshop o nové funkcionality a zároveň zabezpečiť poriadok v dátach a ich tokoch naprieč informačnými systémami. Hoci sme v tejto prvej etape web redizajnovali iba minimálne, získali sme priestor budovať značku na stabilných základoch, kde môže ďalej rásť.
Teraz budeme riešenie podrobne sledovať a ďalej vylepšovať, aby dokázalo motivovať aktuálnych zákazníkov k opakovaným nákupom a pozitívne zaujať tých nových.