Digitálne inšpirácie #67: Čo inovatívne sme spolu zrealizovali v máji

Nové aktualizácie pre našich klientov môžeme obyčajne rozdeliť podľa ich cieľov na tri kategórie. Prvé sú také, ktoré zabezpečia efektívnejšie nájdenie informácií, potom existujú tie, čo vylepšia nákupný proces a na neposlednom mieste sú tu novinky pre optimálnejšiu prácu pri správe projektu. Ktoré z nich sú najdôležitejšie a treba do nich preto investovať najviac času a peňazí? To záleží od samotného projektu, klienta a nezriedka sa to mení z mesiaca na mesiac. Vieme však, aký cieľ je pre nás ultimátny. Tvoriť digitálne produkty, ktoré uľahčia život všetkým, čo ich používajú. Sme radi, že sa nám tento náš zámer darí každý mesiac splniť.

#health

Nový web drmaxnapredpis.sk umožňuje zákazníkom zarezervovať si (nielen) predpísané lieky

Kamil
Kamil

Zákazníci majú na stránke možnosť vyhľadať požadované lieky dvoma spôsobmi. Buď zadajú svoje rodné číslo, na základe ktorého systém predpísaný recept vyhľadá, alebo priamo prepíšu číslo receptu. Následne sa zobrazia najbližšie lekárne, kde je možné si kompletný obsah receptu vyzdvihnúť. V ďalšom kroku zákazník zadá svoje údaje pre nezáväznú rezerváciu a pre produkty si môže prísť už do 1 hodiny.

Stránka zároveň ponúka možnosť vyhľadať si dostupnosť akýchkoľvek ďalších liekov na predajniach a rovnako si ich nezáväzne zarezervovať.

Po úspešnej rezervácií, či už receptu alebo lieku, je zákazníkovi doručené oznámenie o úspešnom vytvorení rezervácie a po pripravení položiek aj o možnosti ich vyzdvihnutia. Navyše, ak na svoju rezerváciu zabudne, upozorní ho na to pripomienka.

Veríme, že nová stránka uľahčí zákazníkom množstvo času, pretože nebudú musieť v zlom zdravotnom stave navštevovať viaceré miesta a dopytovať sa na dostupnosť produktov. Namiesto toho okamžite nájdu lekáreň, kde je k dispozícii všetko, čo potrebujú, a vyzdvihnú si produkty naraz, bez zbytočného čakania.

Na Crossuite budú môcť doktori vytvárať faktúry efektívnejšie

Ján

Doteraz mali doktori či kliniky možnosť vystaviť pacientovi faktúru len za jedno vyšetrenie. Vďaka novej funkcionalite s názvom multi-treatment invoicing ale získajú možnosť vytvoriť faktúru, kde bude zahrnutých viacero vyšetrení/konzultácií.

Zároveň dostanú možnosť vytvárať faktúry pre viac pacientov súčasne. To môže byť užitočné napríklad pri skupinových sedeniach (jóga, rehabilitácia, vyšetrenie pre zamestnancov a i.). Rovnako budú môcť jednému pacientovi fakturovať viacero vyšetrení za určité časové obdobie.

Celkový počet vystavených faktúr bude teda čoskoro výrazne menší, čo ušetrí čas účtovným oddeleniam i samotným doktorom/klinikám.

#sport

Sportnet.sme.sk ovládli MS v hokeji

Juraj

Prípravy webu na toto podujatie prebiehali už niekoľko mesiacov pred jeho začatím. 

Prostredníctvom úprav nadpisov, meta titulkov a popisov sme, v spolupráci s externou spoločnosťou, vylepšovali najmä SEO. Kontrolovali sme tiež URL adresy, ktoré sa mohli skončiť chybou 404, a nastavovali ich správne presmerovania.

Medzi vizuálne najvýraznejšie zmeny patril redizajn programovej lišty zápasov, kde pribudli odkliky na všetky podstránky z rubriky MS v hokeji 2023. Zároveň sme doplnili a optimalizovali informácie o zápasoch – pre každý z nich uvádzame skupinu šampionátu, v ktorej sa odohral a pri tých ukončených zobrazujeme dátum konania.

Počas samotného šampionátu sme operatívne riešili aj požiadavky reklamných partnerov (Orange, Hyundai, Proxenta), ktorí na webe získali prezentačný priestor. Napríklad vďaka Proxente si návštevníci mohli prečítať prémiový obsah článkov majstrovstiev aj bez zakúpenia predplatného.

Celkovo dosiahli hokejové podstránky sportnet.sme.sk počas trvania MS takmer 8 miliónov zobrazení od 1,2 milióna reálnych používateľov.

#ecommerce

Odteraz si môžu zákazníci vonavydomov.eu vyskladať výhodné sady aj z rôznych druhov produktov

Zuzka

Na eshope Voňavy Domov sú dlhodobo najpredávanejšie produktové sady. Dosiaľ mali zákazníci možnosť zakúpiť si buď vopred zabalenú sadu produktov, alebo si vybrať 5 rôznych vôní jedného typu produktu a získať ich spoločne za zvýhodnenú cenu. Najnovšie si však môžu používatelia vyskladať vlastnú sadu aj z rôznych druhov tovarov, ako napríklad olej plus vôňa do auta plus vôňa do umývačky. Navyše, ak zákazník preferuje určitú arómu, pri produkte nájde priamo aj prehľad ďalších typov produktov s rovnakou parfumáciou. Vyskladať si želaný voňavý balíček teda nebolo nikdy jednoduchšie :)

Na ginka.sk bude doručenie do zahraničia hračkou

Valér

Administrátori webu si budú môcť po novom v systéme nastaviť formu a cenu dopravy pre každú krajinu, kde eshop doručuje. Zákazník, ktorý má v profile zadanú svoju doručovaciu adresu, následne pri nakupovaní už nebude musieť nič vypĺňať. Eshop vypočíta cenu dopravy do jeho domovskej krajiny automaticky a používateľ ju už iba potvrdí. Znižuje sa tým chybovosť a zrýchľuje nákupný proces.

Tatrasvit.sk s prehľadnejšou galériou produktov 

Zuzka

Dosiaľ sa obrázky v galérii produktov zobrazovali používateľom v takom poradí, v akom boli do administrácie nahraté. Teraz sme však správcom stránky dali možnosť ich ľubovoľne premiestňovať a vybrať si poradie tak, aby to bolo pre zákazníkov čo najrelevantnejšie. Zároveň sme systémovo upravili rozmer fotografií, vďaka čomu je galéria vizuálne atraktívnejšia.

Pred: Po:
Laci

Vernostný program na fuego.sk motivuje zákazníkov k opätovnému nákupu

Po registrácii sa každému zákazníkovi zbierajú za nákup body, ktoré sa neskôr premenia na zľavu v nákupnom košíku. Konkrétny prepočet bodov na zľavu sa zároveň preposiela do ERP Assecco SPIN, aby bolo v účtovníctve všetko korektne zaevidované a nedochádzalo k žiadnym cenovým nezrovnalostiam.

Nakupujúcich na vonavydomov.eu lákajú k vyššej objednávke praktické darčeky 

Zuzka

Spomedzi všetkých produktov na eshope môžu správcovia označiť niektorý tovar ako “darček k objednávke” a pridať k nemu aj sumu nákupu, od ktorej naň majú zákazníci nárok. Zoznam darčekov aj požadovaných súm sa následne zobrazuje používateľovi v košíku, aby ho motivoval nakúpiť viac a bonus získať. Ak suma v košíku dosiahne požadovanú hranicu, darček sa k objednávke pridá automaticky. V prípade, že zákazník o bonusový tovar záujem nemá, môže ho následne z košíka odstrániť zaškrtnutím možnosti Nechcem darček.

Zaujala vás niektorá z inšpirácii a radi by ste ju nasadili aj na váš projekt?