Digitálne inšpirácie #65: Čo inovatívne sme spolu zrealizovali v marci

Čas sú peniaze. Zákazníci chcú v dnešnej uponáhľanej dobe nájsť tie správne produkty a informácie okamžite a ideálne hneď na prvýkrát. K rýchlosti sa preto pridáva ďalší dôležitý parameter – relevancia. Naše marcové inšpirácie sa vo veľkej miere týkajú práve týchto dvoch vlastností. Vďaka aktualizáciám, ktoré sme na projektoch našich klientov vytvorili, je možné napríklad okamžite nájsť tie správne komponenty pre vaše auto, ideálnu farbu na náter kúpeľne alebo aktuálne najhľadanejšiu kresťanskú literatúru. Novinky v Crossuite zas zabezpečia okamžitú online komunikáciu medzi pacientom a doktorom, alebo medzi recepciou kliniky a technickou podporou aplikácie. Oslovila vás nejaká a myslíte, že by sa zišla aj na vašom projekte? Napíšte nám a naplánujeme si jej implementáciu.

#ecommerce

Interaktívny katalóg farieb značky Flugger plný inšpirácií

Dominik
Dominik

Na našom eshope xbarvy.cz nájdete stovky produktov pre interiérové či exteriérové maľovanie. Jedny z najpopulárnejších sú náterové hmoty dánskej značky Flügger. Práve pre ne sme v marci vytvorili prehľadný online katalóg, ktorý ponúka kompletný zoznam produktov s preklikom na eshop, ako aj odporúčania na ich kombinácie pre jednotlivé projekty. 

Niekoľkými kliknutiami tak zákazník získa prehľad o tom, čo všetko potrebuje napríklad na zosvetlenie jedálne či vytvorenie magnetickej tabuľovej steny v detskej izbe. Vďaka využitiu inteligentného vyhľadávača Algolia sme navyše tento web, aj s administráciou, dokázali vyvinúť za 3 týždne.

Flugger barvy landing page

Zachej.sk s inteligentným odporúčaním produktov

Oliver

Na Zachej.sk sme nasadili funkciu zbierania dopytov vyhľadávaných na webovej stránke. Na základe získaného zoznamu hľadaní následne zobrazujeme na hlavnej stránke výsledky pre 10 najčastejšie dopytovaných výrazov. Tie sa používateľovi zobrazia aj v prípade, že klikne na panel vyhľadávania. Vo vyhľadávaní sú ošetrené aj preklepy, aby boli výsledky vždy čo najrelevantnejšie. To všetko uľahčuje zákazníkom nákupný proces a znižuje potrebný počet akcií na nájdenie želaného produktu. 

 

Odporúčanie najhľadanejších produktov vo vyhľadávaní.
Odporúčanie najhľadanejších produktov vo vyhľadávaní.

Jednoduchšia správa skladu Tatrasvit.sk vďaka multipackom

Zuzka

Niektoré veci sa oplatí kupovať vo väčších baleniach. Napríklad ponožky, ktoré ponúka eshop Tatrasvit.sk je naozaj neúrekom. Aby bola ich evidencia v sklade čo najjednoduchšia, upravili sme systém tak, aby rozlišoval medzi viackusovými baleniami (multipackami) a jednotlivými pármi.

Ak si teda zákazník kúpi 5-kusové viacfarebné balenie ponožiek, v jeho košíku je tovar evidovaný ako jeden produkt, aby mu bolo jasné, že ide o výhodný balík. V skladovom systéme sa však balenie rozdelí na položky a zo skladu je následne odrátané presné množstvo ponožiek. Vďaka tomu je stav skladových zásob vždy aktuálny a nemôže sa stať, že si zákazník objedná vypredaný tovar.

Nový prepracovaný filter na Fusion.sk

Matúš

Takmer každá značka, model, ročník či typ vozidla má svoje špecifické komponenty. Aby si zákazníci našli pre svoje auto vždy tie správne, nasadili sme na eshop Fusion.sk rozšírený filter, ktorý umožňuje vyhľadávať podľa viacerých parametrov automobilu. Databáza áut je pritom špecifická pre každú kategóriu produktov a prispôsobuje sa podľa dát pre každého dodávateľa zvlášť.

Cieľom implementácie bolo:

  1. Zjednotiť pri produktoch od rôznych dodávateľov parametre týkajúce sa typu vozidla a odbremeniť tak systém od duplikátov,
  2. zabezpečiť jednoduchú aktualizáciu tovarov cez intuitívny import/export,
  3. ponúknuť používateľom nový užitočný parameter vyhľadávania a zobrazovať im vďaka nemu čo najrelevantnejšie produkty.

Aby bola práca s dátami čo najjednoduchšia, pre zákazníka sme pripravili export/import parametrov od dodávateľov do .csv v administrácii systému. Samozrejmosťou sú preklady do troch jazykov, ktoré taktiež fungujú na základe hromadného importu/exportu a takto zjednodušujú prácu administrátorom.

#health

Doktori a pacienti môžu odteraz v rámci Crossuite aplikácie komunikovať aj cez Zoom

Peter

Pri niektorých zdravotných problémoch nie je rozumné vychádzať z domu, no napriek tomu je nutné svoj stav konzultovať s lekárom a ukázať mu, kde presne to bolí. Aby to bolo možné, implementovali sme do Crossuite aplikácie možnosť absolvovať s lekárom konzultáciu cez Zoom. 

ZOOM meeting vytvárajú doktori priamo v tzv. appointment balloone (nastavenia podrobností stretnutia). Na strane administrátorov Crossuite je pritom možné určiť, kedy a pre koho majú byť ZOOM meeting tlačidlá dostupné. Na tejto funkcionalite je unikátne aj to, že sme pri jej vývoji prvýkrát použili feature flag. Ide o súčasť nového spôsobu developmentu metódou CI/CD (continuous integration/continuous delivery), pri ktorej robíme vylepšenia aplikácie v malom, ale častejšie. Pri vývoji je nová funkcionalita na produkčnom serveri vypnutá a následne sa po vychytaní všetkých problémov už iba zapne. 

Administračná podpora Crossuite beží nonstop vďaka viacjazyčnému Zoho chat-u

Ján

Medicínsku aplikáciu Crossuite používajú stovky kliník a ambulancií. Vytvárajú cez ňu zdravotné karty pacientov, evidujú všetky vyšetrenia a v prípade niektorých úkonov svoje služby aj fakturujú. Pri akomkoľvek probléme s aplikáciou preto potrebujú okamžitú možnosť kontaktovať administračnú podporu, ktorá im pomôže vyriešiť prípadné technické problémy. Teraz na to môžu využiť napríklad aj inteligentný chat. Komunikovať s ním pritom môžu v preferovanom jazyku, ktorý sa nastaví automaticky podľa informácie v ich profile.

Do Crossuite aplikácie sme implementovali ZOHO chatbota, ktorého sme naučili všetky najčastejšie dopytované otázky. Zároveň sme rovno nachystali aj možné odpovede, z ktorých si v prípade potreby môže používateľ už iba vybrať. Chat má tiež personalizáciu spojenú s menom používateľa či časom začatia online komunikácie (dobré ráno/dobrý deň/dobrý večer), vďaka čomu prebieha konverzácia plynule a verne napodobňuje rozhovor s človekom. Navyše obsahuje aj archív predchádzajúcich konverzácii alebo automatické znovuotvorenie minimalizovaného chatovacieho okna pri novej odpovedi. 

V prípade, že chatbot problém používateľa vyriešiť nevie, spojí ho s reálnym pracovníkom a komunikácia tak prebieha plynule ďalej. Veríme, že táto nová funkcionalita odbremení administračnú podporu a urýchli riešenie všetkých technických komplikácií používateľov.

Zaujala vás niektorá z inšpirácii a radi by ste ju nasadili aj na váš projekt?