Digitálne inšpirácie #51 Čo inovatívne sme spolu zrealizovali v januári

Suchý január a vianočná uhorková sezóna nám dáva príležitosť obzrieť sa späť a zrekapitulovať míľniky v roku 2021. Prinášame sumár top integrácii a vylepšení na projektoch z oblasti zdravia, športu a ecommerce.

#health

Martin
  • úspešný medicínsky systém Crossuite, zabezpečujúci komplexnú správu pacientov a personálu pre kliniky a nemocnice, sa po vyše desiatich rokoch dočkal revolučnej zmeny – prerodu na modernú webovú aplikáciu.
  • na webe Heppiapple.sk sme nasadili viaceré grafické úpravy. Upravená bola hlavička, kde sme menu spojili na ľavú časť a zvýraznené bolo tlačidlo „Rezervácie“ pre lepšiu navigáciu potenciálneho zákazníka.
  • pre Sanitaske.sk, ktorý sa špecializuje na zdravotnícke pomôcky, sme pripravili a implementovali vernostný systém pre zákazníkov. Registrovaní zákazníci majú možnosť nazbierať body za každý nákup ? do svojho vernostného účtu. Za každé euro v objednávke sa zákazníkovi pripíše jeden bod do jeho vernostného účtu. Následne si zákazník vie tieto body uplatniť pri nasledujúcej objednávke ?
  • Registrovaní doktori v aplikácii Crossuite majú pred ostatnými veľkú výhodu – kartu každého pacienta majú v digitálnej podobe. Každé jedno vyšetrenie pacienta si môžu detailne zapísať pomocou formulárov presne šitých na mieru nie len svojej špecializácii, ale aj osobným preferenciám. Navyše, túto kartu môžu zdieľať so svojimi kolegami a tak spoločne pracovať na liečení pacienta.
  • na eshope internetovalekaren.eu. sme prepojili recenzie webu s recenziami z Heuréky vďaka feedu. K dispozícii sú v samostatnej sekcii v administrácii, pričom je povolené editovať ich publikovanie.
  • spustili sme manažment oprávnení na crossuite.com. Celú aplikáciu sme pokryli systémom práv a teraz je možné jednoduchou zmenou nastavení povoliť alebo zakázať prístup k niektorým jej častiam alebo modulom. Dokonca je možné určiť, kto má mať možnosť pridávať, upravovať, vymazať alebo len čítať údaje z portálu Crossuite. Manažment oprávnení dovoľuje vytvoriť ľubovoľné role pre používateľov: napr. admin, lekár alebo recepčný.
  • pre eshop Lekáreň Dr.Maxsme implementovali nový spôsob doručenia Go4 (Expresné kuriérske služby) v rámci mesta Bratislava. Ak sa nachádzate v Bratislave a radi by ste zakúpený tovar vyzdvihli ešte dnes, stačí si zvoliť novú možnosť v druhom kroku košíka. V prípade ak si objednáte tovar do 12:00 hod. a zvolíte si možnosť “Expresného doručenia v rámci Bratislavy” môžete byť pokojný, zásielku dostanete o pár hodín priamo k dverám.

#sport

Mišo
  • Za prvý veľký míľnik považujeme spustenie sportnet.sme.sk portálu tesne na začiatku nového roku 2021
  • Zvládli sme výsledkový a informačný servis veľkých eventov ako Majstrovstvá sveta v hokeji, Letná olympiáda, či Tour de France
  • Pre Slovenský Futbalový Zväz sme spustili nový portál https://futbalsfz.sk postavený na dovtedy pre nás neprebádaných technológiách Next.js a React Query. Veľkým míľnikom je aj to, že výsledkový servis pre slovenskú reprezentáciu je postavený na module súťaží z platformy sportnet.online.
  • Aktualizovali sme aplikáciu Testovanie a premenovali sme ju na Vzdelávanie. Súčasťou je tvorba seminárov, privátne testy a celková príprava aplikácie na vzdelávanie (nielen) trénerov a funkcionárov SFZ
  • Jednoduchou úpravou Per Rollam Hlasovania sme pripravili aplikáciu na použitie v online voľbách pre športové zväzy. Systém použil na svojej schôdzi napríklad aj Východoslovenský, či Stredoslovenský futbalový zväz
  • Začali sme s veľkou úpravou aplikácie Ticketing. Vyhliadkou na tento rok je zvládnutie predaja lístkov na zápasy U19 a zápasy ženských líg výlučne cez túto aplikáciu s napojením na turniketové systémy jednotlivých štadiónov
  • Kreditný eshop SFZ (futbalnet.shop) ako aj Fanshop (fanshop.futbalsfz.sk) a aj vlastné implementácie eshopov z platformy SportNet.online prešli redizajnom s dôrazom na technické SEO
  • Pomohli sme so spustením projektu UEFA Disney Playmakers (playmakers.sk)

#ecommerce

Laci
  • v praxi sa stretávame s množstvom neukončených nákupných košíkov, kde chýbal už len “krôčik” k uskutočneniu nákupu a vytvoreniu objednávky. Riešením tohto problému na eshope daffer.sk je implementovaný algoritmus, ktorý v pravidelných intervaloch vyhodnocuje uložené “zabudnuté” košíky. Algoritmus cieli len na košík, kde sa reálne dá predpokladať záujem nakupujúceho vytvoriť objednávku, teda obsahuje vyplnené dodacie údaje, položky a pod. Ak je daný košík na základe niekoľkých kritérií vyhodnotený ako vyhovujúci k odoslaniu notifikácie, bude kupujúcemu na email zadaný v košíku odoslaný notifikačný email. 
  • náš klient koberce.sk ponúka svojim zákazníkom kvalitnú pokládku kobercov a podláh. Aby sme umožnili nášmu klientovi ušetriť čas pri zisťovaní detailov telefonicky od zákazníka, vytvorili sme formulár, ktorý každému zákazníkovi pomôže s detailnejším výberom služieb týkajúcich sa pokládky.
  • na projekte imitrade.sk sme implementovali nové vyhľadávanie s možnosťou filtrovania. Vyhľadávač zohľadňuje preklepy, diakritiku a filtrovanie pri hľadanom výraze umožňuje navoliť cenové rozpätie, dostupnosť či zmenu farby.
  • Pre eshop solik.sk sme zapracovali možnosť predávať darčekové poukážky ako produkty. Zároveň sme realizovali prepojenie medzi eshopom a MALL pomocou API, ktoré umožní automaticky exportovať a synchronizovať produkty, ktoré sú v eshope s produktmi na MALL. Taktiež nám umožní importovať objednávky, ktoré boli vytvorené na MALL do nášho eshopu.
  • eshop Zemplin.sk prišiel s požiadavkou zefektívniť prácu v sklade. Mnoho tovarov, ktoré zákazník ponúka prostredníctvom rôzne veľkých balení pri objednávaní nepravidelných množstiev, bolo potrebné rozbaľovať a manipulovať s ich integritou. Riešením bolo u niektorých produktov (skrutky, matice) zamedziť predaju iných množstiev, ako celých balení ?  
  • na projekte KINEKUS sme integrovali službu SmsFarm, prostredníctvom ktorej rozosielame SMS zákazníkom e-shopu. Hlavný dôvod integrácie tejto služby je, že väčšina zákazníkov môže prehliadnúť email o pripravenej objednávke na predajni v prípade, že si zvolili osobný odber na predajni.

Zaujali vás projekty, na ktorých pracujeme?
Poďme spoločne tvoriť produkty, ktoré zlepšujú život.