Ako možno ľahko pochopiť už z názvu, večer mal byť o nových médiách, komunikácii skrze ne a napokon samozrejme o samotnom online marketingu.

Eshopy a všetko čo sa ich týka je súčasťou online sveta. Práve o tom ako budovať kvalitné e-commerce riešenie bol aj náš príspevok. Pokúsili sme sa v ňom poukázať na fakt, že dobrý eshop nie je iba o marketingu a moderných technológiách, ale taktiež o poctivej, kvalitnej a na zákazníka orientovanej práci celého tímu ľudí od developerov až po customer support na online chate.
Aby sme však neboli príliš staromódni a nehovorili iba to, čo všetci už dávno vieme, rozhodli sme sa, že talk vyskladáme tak, aby opísal čo najkratšiu možnú cestu, ktorou sa môžeme dostať k používaniu umelej inteligencie v eshopoch a teda k samotným trendom.
Súhrn vecí, ktoré môžeme spoločne robiť lepšie
- Pochopte želania Vašich zákazníkov
- Vyberajte si kvalitných dodávateľov
- Venujte sa budovaniu kvalitného obsahu
- Venujte viac času dizajnu
- Dovoľte developerskému tímu aby pochopil želania vašich zákazníkov
- Zbierajte dáta o svojich zákazníkoch
- Vyskúšajte si použitie umelej inteligencie na eshope
Video
(natáčané mobilom/slabá kvalita)