Keď tvoríme digitálny produkt, snažíme sa našim klientom v prvom rade dodať hodnotu, ktorá zabezpečí čo najrýchlejší návrat ich investície do vývoja. Aj potom sme však pripravení produkt ďalej optimalizovať a vylepšovať, aby jeho profit naďalej rástol. Ako? Prečítajte si o viacerých spôsoboch maximalizácie zisku našich projektov v 77. pokračovaní digitálnych inšpirácií. A ak vás niektorý zaujme, nebojte sa ho implementovať aj na svoj projekt.
Vďaka službe usage-based pricing je aplikácia Crossuite ziskovejšia
Pri vývoji digitálnych produktov sa neustále snažíme hľadať riešenia, ako našim klientom maximalizovať ich zisky. V spolupráci s platobnou bránou Stripe sme preto pre aplikáciu Crossuite vyvinuli novú službu, ktorá nám umožňuje spoplatňovať určité funkcionality podľa miery ich využívania.
Ako prvé sme do systému pridali platby za nadmerné využívanie diskového priestoru. Stávalo sa totiž, že lekári si do aplikácie nahrávali priveľké množstvá pracovných, ale aj súkromných dokumentov, ktoré zahlcovali naše disky. Aby sme tomu zabránili, klientom bude ponúknutý určitý počet GB priestoru v rámci štandardnej platby za používanie aplikácie, a každý ďalší vyčerpaný GB dát si už budú musieť zaplatiť dodatočne.
V ďalších krokoch plánujeme tiež spoplatnenie využívania unikátnych AI funkcionalít alebo zasielania SMS, ktoré sa v systéme štandardne používajú na notifikovanie pacientov o blížiacom sa vyšetrení.
Spustili sme oficiálnu stránku majstrovstiev Európy vo futbale pre hráčov do 21 rokov
V roku 2025 sa u nás budú konať majstrovstvá Európy (ME) hráčov do 21 rokov. Ide o historický prvý prípad, kedy takúto veľkú súťaž hostí samostatne len jedna krajina. Účastníci zo 16 krajín odohrajú zápasy v 8 Slovenských mestách a my sme veľmi radi, že o každom jednom z nich bude fanúšikov informovať práve naša stránka – under21.futbalsfz.sk.
Nový web, ktorý sme pre túto súťaž vytvorili, je postavený na frameworku Next.js. Celý obsah je plne v správe zákazníka, teda zástupcov Slovenského futbalového zväzu, a aktuálne obsahuje najmä články súvisiace s témou majstrovstiev. Čoskoro tu pribudnú informácie o možnostiach kúpy lístkov, oficiálnych dresov či spomienkových predmetov súťaže, profily jednotlivých hráčov, a neskôr aj interaktívny futbalový pavúk či záznamy a analýzy zápasov. Stránka je pritom plne pripravená na nárazový nárast návštevnosti a vyvinutá so zreteľom na stabilný výkon a vysokú rýchlosť načítania počas celého priebehu majstrovstiev.
Veríme, že sa web stane centrálnym zdrojom informácií pre každého fanúšika ME a že pozitívne obohatí jeho zážitok z tejto unikátnej športovej súťaže.
Dynamické úpravy fráz pre vyššie SEO skóre eshopu Pneupex.sk
Výšku predajov niektorých eshopov v našej správe ovplyvňuje vo veľkej miere aj sezónnosť. Pre Pneupex.sk je kľúčovým obdobím práve aktuálny prechod zo zimnej sezóny do jarných mesiacov, kedy sa zvyšuje dopyt po letných pneumatikách. Aby mohol eshop tento rastúci záujem využiť na maximum, implementovali sme naň niekoľko SEO optimalizácií, ktoré majú za cieľ zlepšiť jeho online viditeľnosť.
Prvým krokom bolo vytvorenie automatizovaného systému pre zmenu fráz v URL, napríklad z „letné pneumatiky“ na „letné gumy“. V druhom kroku sme rovnakým spôsobom ošetrili aj dynamickú úpravu fráz na stránke, vrátane titulku, meta popisov a H1 značiek, so zachovaním správneho skloňovania a použitia veľkých a malých písmen. Vďaka týmto zmenám sa zvýšila šanca na zlepšenie pozícií vo vyhľadávačoch na základe reálnych vyhľadávacích termínov používateľov. Automatizácia je pritom naprogramovaná tak, že si nevyžaduje žiadne duplicitné kategórie ani zásahy do kódu, čo zjednodušuje správu obsahu aj SEO optimalizáciu webu.
Okrem toho sme na web nasadili aj funkcionalitu pre automatické vytváranie mapy stránky. Odkazy v nej sú generované na základe rôznych kombinácii filtra, a následne zoradené na základe počtu produktov, ktoré danému filtru vyhovujú. Marketéri tak môžu vybrať ten najrelevantnejší link pre propagačné kampane a zvýšiť efektivitu online reklamy.
Výsledkom týchto zmien sú účinné nástroje na propagáciu obchodu a zlepšenie jeho SEO hodnôt, čo v konečnom dôsledku znamená zvýšenie ziskov a maximalizáciu obratu najmä v období relevantných sezón.
Ešte personalizovanejšie sady produktov či možnosť získania dopravy zadarmo podporujú predaje na eshope Voňavý domov
V minulosti sme písali o novej funkcionalite eshopu Voňavý domov, ktorá umožňuje zákazníkom vyskladať si vlastnú sadu produktov. Teraz sme túto možnosť ešte viac rozšírili – nakupujúci si môžu vybrať nielen konkrétny tovar, ale aj jeho objemový variant (100 ml alebo 500 ml balenia). Všetky variácie produktov sú pritom zobrazené priamo na produktovej podstránke, takže zákazník si môže rýchlo porovnať ceny jednotlivých balení a vyskladať si tak čo najvýhodnejší balíček produktov.
Ďalšou novou funkcionalitou podporujúcou predaj je možnosť získania dopravy zadarmo. Tú ponúkol eshop Voňavý domov zákazníkom napríklad počas Veľkej noci, kedy je návštevnosť obchodu spravidla nižšia a zákazníkov je preto vhodné k nákupom motivovať. Systém nastavenia zľavy sme pritom navrhli tak, aby bolo možné vopred jednoducho určiť pravidlá pre cenu nákupu, typ dopravy či produktov aj dátumové ohraničenie jej fungovania. Po zadaní týchto parametrov už akcia beží samostatne, bez potreby zásahu zo strany administrátorov, čo im uľahčuje prácu a zefektívňuje plánovanie strategie propagácie eshopu.
Vynovený eshop edufit.pl priniesol zlepšenie UX aj optimalizáciu procesov
Koncom marca sme úpešne spustili novú verziu eshopu Edufit.pl orientovaného najmä na predaj pomôcok pre materské školy či detské kútiky.
Stránka prešla kompletným redizajnom postaveným na wireframoch dodaných klientom, aj rozšírením o responzívne verzie, ktoré dosiaľ úplne chýbali. Pre dosiahnutie efektívnejšieho načítania webu sme navyše všetky obrázky pretransformovali do optimálnejšieho formátu webp a zabezpečili aj aktualizáciu knižníc.
Kľúčovým rozšírením bolo tiež napojenie obchodu na skladový informačný systém predajcu aj jeho ekonomický softvér MoneyS5. Toto prepojenie teraz umožňuje efektívnejšie spracovanie objednávok, integráciu produktov z externých zdrojov a zlepšenie celkovej logistiky odosielania tovaru. Nová verzia eshopu teda priniesla nielen vizuálne vylepšenie, ale aj zásadnú optimalizáciu procesov, ktorá zvyšuje efektivitu fungovania predaja i spokojnosť zákazníkov.
Redizajn eshopu Ekofence.sk ponúka návštevníkom viac informácií o produktoch aj rýchly prehľad ich dostupnosti
V posledných mesiacoch sme pracovali na rozsiahlom redizajne eshopu Ekofence.sk. Jeho cieľom bolo nielen zlepšiť prehľadnosť webu, ale najmä sprístupniť nakupujúcim ešte viac informácií o jednotlivých produktoch, aby si pre svoj projekt vedeli vybrať tie najvhodnejšie.
Na produktovej podstránke preto môžu ponovom nájsť v prehľadných kartách okrem fotografií a výkresov aj 3D modely či videonávody súvisiace s inštaláciou. Rozšírili sme tiež parametre produktov a presunuli ich do tabov, v ktorých si môžu zákazníci prečítať ďalšie detaily, odporúčania a tipy predajcov alebo preskúmať doplnkový tovar pre efektívnu montáž. Pri produkte tiež nájdu rozpis predajní, kde si ho môžu osobne prezrieť a následne kúpiť, alebo informáciu o aktuálne prebiehajúcej zľave.
Kým v minulosti bolo potrebné nahrávať niektoré dokumenty či súbory do administrácie manuálne, teraz sa všetky informácie renderujú priamo z ERP systému Karat, ktorý spoločnosť využíva na správu svojich firemných procesov. Prenos dát teda prebieha automatizovane, bez potreby zásahu zo strany správcov.