Dizajn webov sa neustále vyvíja. Podlieha trendom, mení sa s potrebami zákazníka, novými funkcionalitami či ponukou eshopu, prispôsobuje sa aktuálnej marketingovej stratégii aj obdobiu v roku. Preto sa k nemu treba neustále vracať a upravovať ho tak, aby pokryl potreby aktuálnych zákazníkov a získal šancu prilákať tých nových. Naši klienti, eshop Zachej.sk alebo spoločnosť Pneupex, sú skvelým príkladom toho, ako môže aj malá dizajnová zmena pozitívne oplyvniť celý nákupný proces. Inšpirujte sa nimi a pozrite si aj ďalšie inovácie, ktoré sme pre našich zákazníkov implementovali počas novembra.
#ecommerce
Nové menu na Zachej.sk zrýchľuje nákupný proces
Zachej.sk neustále rozširuje svoju ponuku. Dnes na ňom môžu návštevníci zakúpiť takmer 10 000 produktov, vrátane šikovných darčekových poukážok, o ktorých sme už písali v minulosti. Pri takomto množstve tovaru je veľmi dôležité, aby si web zachoval prehľadnosť a nakupujúci mali stále možnosť nájsť požadovaný produkt rýchlo a efektívne. Preto sme v posledných týždňoch pracovali na novom dizajne menu.
V ňom sme rozdelili hlavné kategórie do ďalších podkategórií podľa typu produktu a témy, a pridali aj náhľadové obrázky. Vďaka tomu je teraz prehliadanie tovaru oveľa jednoduchšie a intuitívnejšie. Veríme, že tento krok výrazne prispeje k zlepšeniu používateľského zážitku zákazníkov a zrýchleniu nákupného procesu na webe.
Dizajn pred:
Dizajn po:
Redizajnovaný eshop Pneupex-u priniesol klientovi nové funkcie aj zlepšenie SEO
Pneupex patrí medzi našich dlhoročných klientov. V minulosti sme preň vytvárali jednoduchú prezentačnú stránku aj samostatný internetový obchod. Technológie aj nároky zákazníkov sa za niekoľko rokov od vzniku eshopu výrazne posunuli, a preto sme pre web nedávno pripravili kompletný redizajn založený na UX audite externej agentúry.
Súčasťou redizajnu bolo najmä sprehľadnenie ponuky tovaru a úprava rozšíreného vyhľadávania pneumatík s viacerými parametrami. Zároveň sme na stránku implementovali nové užitočné funkcionality, ako napríklad livechat, a pridali hodnotenia z porovnávača Heureka. Pre zlepšenie SEO hodnôt stránky prebehla aj výmena niektorých textov a nadpisov, doplnenie meta tagov alebo nasadenie kánonických URL adries. Aby mohla marketingová agentúra, ktorá s klientom spolupracuje, sledovať štatistiky stránky a posun jej pozície vrámci Googlu, implementovali sme na web aj Google Tag Manager s prepojením na pokročilé eventy. Celá stránka bola zároveň zmigrovaná na PHP vo verzii 8, čo zvýšilo jej bezpečnosť aj rýchlosť. Všetky tieto zmeny majú za cieľ prilákať na eshop nových zákazníkov a zabezpečiť, aby sa im tu nakupovalo jednoducho a intuitívne.
Špeciálna podstránka na Fuego.sk uľahčuje zákazníkom výber vianočných darčekov
V septembrových inšpiráciách sme písali o nových vstupných stránkach na Fuego.sk, ktoré optimalizujú nákupný proces a motivujú návštevníkov k výhodnej kúpe väčšieho množstva produktov. Teraz sme navyše spustili aj špeciálnu landing page vo vianočnom dizajne. Nakupujúci tu nájdu tipy na darčeky podľa toho, koho ním chcú obdarovať. Zároveň tu objavia aj výber najlepších vianočných dekorácií alebo stromčekov. Dúfame, že vďaka tejto stránke sa stihnú všetci zákazníci Fuego.sk pripraviť na najkrajšie sviatky roka včas a bez zbytočného stresu.
Efektívnejšie CRM pre aplikáciu Oxyrion
Ak ste čítali našu najnovšiu prípadovú štúdiu, pravdepodobne viete, že náš klient Dejmark pôsobí na offline aj online trhu a predáva pre firmy aj bežných spotrebiteľov. Potrebuje mať teda prehľad o množstve kontaktov, či už ide o zákazníkov, klientov alebo dodávateľov. Aby mal všetky tieto dáta vždy k dispozícii, používa na ich uchovávanie CRM systém na mieru. Jeho aktuálna verzia ale už nepostačuje jeho rastúcim nárokom, a preto pracujeme na novom lepšom riešení.
Novú CRM aplikáciu pre Oxyrion vytvárame s použitím ant designu – grafického frameworku so stovkami intuitívnych komponentov, vďaka ktorým prebieha vytváranie systému rýchlejšie, než pri manuánom kreslení a následnom kódovaní. Pri jeho navrhovaní pritom kladieme veľký dôraz na fungovanie mobilnej verzie, aby klient mohol k dátam pohodlne pristupovať aj zo svojho smartfónu či tabletu. CRM zároveň pobeží na novom API v Node 18, čo zabezpečí zvýšenie jeho rýchlosti aj bezpečnosti.
Vybraný obsah z webu SOSelectronic.com bude dostupný len pre registrovaných používateľov
Blog stránky soselectronic.com je plný užitočných informácií. Články tu pribúdajú takmer na týždennej báze a nezriedka ponúkajú zaujímavý obsah, ktorý má pre čitateľov obrovskú hodnotu. Aby firma SOS electronic zvýšila počet zaregistrovaných používateľov na webe a rozšírila tak komunitu svojich verných zákazníkov, rozhodla sa sprístupniť niektoré tipy obsahov len prihláseným používateľom.
Na stránku sme preto implementovali novinku, ktorá umožňuje zamknutie článkov pre neprihlásených návštevníkov. Redaktori pritom môžu sami určiť, či bude text uzamknutý v plnom rozsahu alebo iba čiastočne, napríklad od niektorého konkrétneho nadpisu. Stačí, ak si ho otvoria v administračnom rozhraní a vložia doň jednoduchý widget.
#health
Synchronizácia Crossuite kalendára s externými službami zabezpečí doktorom maximálnu flexibilitu
Čím viac pacientov lekári vyšetrujú, tým je pre nich náročnejšie udržiavať si poriadok vo svojich udalostiach. Nezriedka totiž pôsobia na viacerých klinikách súčasne a je preto veľmi dôležité, aby mali o jednotlivých vyšetreniach dokonalý prehľad. Aby sme im to umožnili, do aplikácie Crossuite sme v novembri pridali novú funkcionalitu. Teraz je možné jednoducho exportovať udalosti a schôdzky z Crossuite do externých kalendárov, ako sú Google Calendar alebo Outlook. Lekári vďaka tomu získajú väčšiu flexibilitu, lepšiu organizáciu a možnosť efektívnejšieho plánovania.
Služba MyCareNet prináša inováciu v spracovaní pacientskych údajov
Po úspešnom prepojení aplikácie Crossuite s holandskou kontrolou poistení COV sa nám v novembri podarilo rozšíriť systém o ďalšiu veľkú integráciu. Tentokrát ide o webovú službu belgickej vlády MyCareNet, ktorá umožňuje zdravotníckym pracovníkom pristupovať k údajom pacienta rýchlejšie a bezpečnejšie. Ide najmä o dáta ako všeobecné informácie o poisťovni a platných poisteniach, aktuálnych platbách, číslach zmlúv a podobne.
Táto integrácia umožňuje automatické a presné získavanie dát bez manuálneho zadávania, čo zlepšuje finančnú administratívu kliník. Využitie MyCareNet teda zjednodušuje procesy a znižuje potenciálne chyby, čo vedie k efektívnejšej práci vo všetkých zdravotníckych zariadeniach.