V digitálnom svete obyčajne platí, že čím jednoduchšia je funkcionalita na používanie, tým zložitejšie sú základy, na ktorých stojí. Za každým intuitívnym a pohodlným používateľským zážitkom sa nezriedka skrývajú početné návrhy dizajnu, stovky riadkov kódu a desiatky testov. V júni sme pre našich klientov pripravili niekoľko na pohľad veľmi jednoduchých riešení. Či už je to možnosť priradenia miestnosti k udalosti, vyhľadávanie článkov v administrácii, darčeková poukážka či QR kód, každú z týchto funkcionalít bolo potrebné najskôr vymyslieť a následne naprogramovať tak, aby do existujúceho systému perfektne zapadla. Inšpirujte sa nimi a ak máte pocit, že by sa niektorá z nich skvele hodila aj na váš projekt, ozvite sa nám. Vymyslíme pre vás riešenie, ktoré s ním bude dokonale ladiť.
#health
Do ambulancií s viacerými kreslami budú doktori čoskoro plánovať vyšetrenia efektívnejšie
Vďaka novej funkcionalite aplikácie Crossuite s názvom “Rooms” budú môcť lekári priamo v kalendári nastaviť miestnosti, kde vyšetrenia prebiehajú, a určiť aj ich kapacitu. Obzvlášť užitočné je to napríklad pri zubných ambulanciách. Podľa počtu zubárskych kresiel sa budú môcť do jedného priestoru objednať viacerí pacienti naraz.
Doktori zároveň dostanú možnosť prispôsobiť si svoj kalendár a pomocou filtrovania zobraziť rezervácie iba pre konkrétnu miestnosť. V budúcnosti plánujeme túto funkcionalitu ďalej rozšíriť tak, aby si pri rezervácii mohli preferovaný priestor vyberať i samotní pacienti.
“Rooms” sme pôvodne plánovali vyvíjať iba dočasne, kým sa pripravia zdroje pre iné prioritnejšie úlohy. Po odprezentovaní funkcionality na deme sa však klient rozhodol priority zmeniť a okamžite ju nasadiť do produkcie. Ako sám hovorí, má obrovský potenciál. Práve takéto praktické aktualizácie riešiace skutočné problémy našich používateľov totiž odlišujú Crossuite od konkurencie.
#sport
Komplexnejšie, no zároveň jednoduchšie vyhľadávanie pre administrátorov Sportnet-u vďaka Atlas Search
Aby sa mohli redaktori online portálov orientovať v zdieľanom obsahu čo najefektívnejšie, potrebujú mať k dispozícií viacero možností pre vyhľadávanie. Na sportnet.sme.sk sme to vyriešili vďaka Atlas Search. Tento nástroj poskytuje rýchle vyhľadávanie priamo v Mongo databáze, ponúka možnosť autodokončovania hľadaného textu na základe začiatočných písmen a je plne prispôsobiteľný. Čoskoro tak budú môcť redaktori vyhľadávať šiestimi rôznymi spôsobmi, pričom päť z nich je navyše možné kombinovať. Veríme, že táto funkcionalita uľahčí autorom portálu orientáciu v už publikovanom obsahu a umožní im efektívnejšie tvoriť nové zaujímavé články.
#ecommerce
Vďaka API prebieha synchronizácia objednávok na Kinekus.sk automaticky
Práve integrované API nám totiž umožňuje efektívnejšiu a plynulejšiu komunikáciu medzi externým eshopom a administráciou Kinekus-u. Vytvorenie objednávky v našom systéme vďaka nemu prebehne automaticky v momente, keď je zákazka vytvorená v externom obchode. Obojsmerné funkcionality zas zabezpečujú okamžitú aktualizáciu stavu objednávok medzi oboma platformami.
Samozrejme, pri tvorbe objednávok sem-tam vznikne aj problém, napríklad v podobe chýbajúceho údaju. Dosiaľ naša administrácia nedokázala takéto objednávky prijať, čo spôsobovalo nezrovnalosti. Aby sme to vyriešili, synchronizáciu chybných objednávok sme povolili, no vytvorili sme k nej aj zoznam chybových hlásení, aby mohli administrátori problémy rýchlo vyriešiť. V systémoch je vďaka tomu poriadok a žiadna objednávka sa nestratí.
Kazia vám nedoručené emaily hodnotenie dôveryhodnosti správ? Portálu judikaty.info už nie
Na identifikáciu problémových emailov sme využili Mail Komplet. Nástroj totiž ponúka spätnú notifikáciu (webhook) o emailových kontách, ktoré boli mail serverom odmietnuté, a tým pádom označené ako hard bounce. Následne sme chybné adresy zablokovali, vďaka čomu sa prirodzene zvýšila miera doručiteľnosti správ. Tá priamo vplýva na fungovanie SPAM filtrov či celkové hodnotenie dôveryhodnosti emailov. Čím lepší rating, tým vyššia šanca, že správa neskočí v SPAM-e, ale dostane sa rovno do hlavného doručovacieho priečinka príjemcov.
Popri tejto novinke sme v júni na judikaty.info nasadili ešte dve ďalšie. Prvou je platený proxy server, kde bežia skripty prechádzajúce verejné zdroje týkajúce sa judikatúry či zákonov. Relevantné dokumenty sa tak do portálu dostanú rýchlejšie a častejšie. Druhou je implementácia možnosti evidencie webinárov priamo v systéme. Ich správcovia vďaka tomu získajú lepší prehľad o organizovaných podujatiach a ich kapacite, bez potreby použitia externého riešenia typu Google Kalendár.
Zachej.sk motivuje k nákupu meninovou zľavou a ponúka už aj darčekové poukážky
Na meninovú zľavu vo výške 5% majú odteraz nárok všetci registrovaní zákazníci. Jej doručenie prebieha formou emailu, a to presne v deň sviatku konkrétneho používateľa. Zľavu s vopred nastaveným dátumom platnosti je následne možné uplatniť priamo v nákupnom košíku.
Návštevníci eshopu, ktorí chcú nákupom obdarovať svojich blízkych, môžu najnovšie siahnuť aj po praktických darčekových poukážkach. V eshope sú k dispozícii v hodnotách 10, 20, 50 a 100 eur. Po zakúpení dorazí vybraný kupón zákazníkovi okamžite do emailovej schránky, a to nielen v podobe zľavového kódu, ale aj PDF prílohy v originálnom dizajne ideálnom pre tlač. A aby bol konečný obdarovaný motivovaný nakúpiť čím skôr, poukážky majú obmedzenú platnosť.
Nové dizajnové mikrostránky výrobcov pre SOS.sk
Do eshopu SOS electronic dodáva tovar vyše 100 značiek. Aby si z ich ponuky mohli zákazníci správne vybrať, každý z výrobcov je odprezentovaný aj v podobe mikrostránky. Dosiaľ však boli možnosti týchto stránok značne obmedzené, čo limitovalo obsah a zhoršovalo SEO. Nadpisy a textové bloky sme preto spojili a rozšírili, pridali možnosť doplniť doň bannery a nasadili aj funkcionalitu ‚Čítať viac’ pre vizuálne atraktívnejšie zalomenie väčších objemov textu. Výsledkom je krajší vzhľad, viac zaujímavého obsahu a lepšie SEO hodnoty.
Pred: | Po: |
Zaplatiť za objednávku z vonavydomov.eu je teraz ešte jednoduchšie
Vo faktúre a emaile totiž zákazníci nájdu už aj QR kód, vďaka ktorému môžu využiť službu Pay by Square a uhradiť svoj nákup prostredníctvom mobilu prakticky okamžite. Táto forma platby je momentálne dostupná iba pri faktúre, avšak plánujeme ju rozšíriť aj na emailové notifikácie.
Okrem tejto funkcionality sme pridali ešte jednu praktickú novinku pre administrátorov. Zoznamy súvisiacich produktov s rovnakou vôňou, o ktorých sme písali v májových inšpiráciách, už nemusia vytvárať ručne. Proces prebieha ponovom plne automaticky, pomocou skriptu, čo im ušetrí nemalé množstvo času.
Efektívnejšia práca s eshopom esdshop.sk pre obchodných zástupcov
Pri B2B segmente sú práve obchodní zástupcovia kľúčovým prvkom úspešného predaja. Aby mali vo svojich objednávkach čo najväčší prehľad, na esdshop.sk sme pre nich implementovali niekoľko nových funkcionalít.
Prvou je možnosť jednoduchého priradenia klientov k zástupcom. Pri vytvorení objednávky je nový klient v ERP Money priradený k voľnému obchodníkovi, ktorý následne už uvidí jeho objednávku pod svojím menom. V príde, ak nie je žiaden obchodník k dispozícii, klient zostáva ako nezaradený a je možné mu priradiť zástupcu manuálne.
Predajcovia si zároveň môžu zobraziť aj prehľad všetkých svojich klientov a ich objednávok v tzv. kartách. V prípade nedostatku vlastných kapacít navyše môžu svojho klienta prideliť inému zástupcovi, aby mu boli naďalej poskytnuté služby v maximálnej kvalite.
S novou funkcionalitou je práca s esdshop.sk pre obchodných zástupcov efektívnejšia a poskytuje im lepší prehľad a kontrolu nad ich klientami a objednávkami.
Rýchlejšia publikácia nových produktov na bicykle.eu
Nová funkcionalita umožňuje administrátotom preddefinovať si vlastnosti produktov v rámci jednotlivých kategórií e-shopu. Následne, keď vytvárajú novú položku, stačí už iba vybrať príslušnú kategóriu a všetky potrebné parametre sa načítajú automaticky. Na záver môžu ešte manuálne doplniť unikátne informácie a nový tovar je pripravený na predaj. Výrazne sa tak skracuje čas potrebný na správu a aktualizáciu ponuky, ktorý môžu administrátori využiť efektívnejšie, napríklad na komunikáciu so zákazníkmi.
Zaujala vás niektorá z inšpirácii a radi by ste ju nasadili aj na váš projekt?