Personalizácia môže mať veľa podôb. Pri weboch ide napríklad o prispôsobenie obsahu na stránke podľa histórie vyhľadávania či zmena jazyka na základe lokalizácie. V aplikáciách môžete používateľskú skúsenosť personalizovať trebárs možnosťou vybrať si len želané typy notifikácii. No a potom je tu ešte personalizácia samotného tovaru prostredníctvom potlače, za ktorú si je nejeden zákazník ochotný priplatiť. Vďaka nej sa totiž z obyčajnej masovej veci razom stáva originálny jedinečný produkt.
Náš klient, imitrade.sk, stanovil pri predaji svojho tovaru práve na personalizáciu produktov. Dnes má táto pôvodne malá rodinná firma už 50 zamestnancov a patrí k najväčším dodávateľom reklamných predmetov, textilu a darčekov na Slovensku. Okrem šiestich rôznych druhov potlače ponúka svojim zákazníkom aj možnosť vylepšiť si zakúpený tovar výšivkou či gravírom.
Každá personalizácia však niečo stojí a jej cena je vždy individuálna, závislá od druhu potlače či veľkosti upravovanej plochy. Zamestnanci iMi trade preto donedávna trávili podstatnú časť svojho pracovného času pripravovaním cenových ponúk a komunikáciou so zákazníkmi o tom, čo a ako by chceli personalizovať. Dnes je táto agenda minulosťou. Celý proces nahrádza konfigurátor, vďaka ktorému si klienti vedia personalizáciu sami vyklikať a následne okamžite získať aj jej presnú cenu. Všetko o ňom, a nielen to, si môžete prečítať v našej prípadovej štúdii.
Ak teda podnikáte v oblasti predaja produktov a uvažujete, čím sa odlíšiť od konkurencie, odpoveďou môže byť práve personalizácia. A hoci úvodný náklad na zabezpečenie potrebných nástrojov je vysoký, vaši zákazníci túto možnosť isto ocenia. A večné naceňovanie? Ozvite sa nám a my pre vymyslíme ideálny kofigurátor pre váš eshop.